Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je kunt ervoor naar de dokter gaan, maar ja je merkt zelf of dit waarlijk overkomt bij jou. De lente zit er in ieder geval weer aan te komen, zorg dat je wat leuke dingen kunt gaan doen en geniet een beetje ![]() Misschien is het beter om wat vroeger te gaan slapen. De één heeft aan 6 uur slaap voldoende en de ander moet er minimaal 8 hebben om zich fit te voelen, dat verschilt per persoon heel erg. Maar algemeen bekend is dat (vooral bij jongeren) slapen vóór 12 uur het beste werkt. Die uren 'tellen dubbel'. Nu meteen om half 10 naar bed gaan heeft geen zin, daar is je lichaam niet op afgesteld. Dan slaap je niet en lig je maar te woelen, erg frustrerend. Probeer dit (en doe het dan ook écht): ga een paar avonden om half 11 slapen tot je eraan gewend bent. Dan eventueel nog kwart over 10 of 10 uur. Bouw gewoon het aantal slaapuren op ![]() Succes!
|
Je bent 14, je zit in de puberteit. Dat word sommige mensen teveel. De kutschool geeft je ook het onnodige werk mee naar huis. Dit heeft mij ook overmoeid gemaakt. Maar ik heb me zelf geleerd om geen huiswerk te maken. Aleen als het echt belangrijk is maak ik nog wel iets. Maar nu gaat het goed. Maar je lichaam verandert en dat vergt de nodige energie. Gaat vaneigens weer over, of je hebt gewoon bloedarmoede. KUTSCHOOL!!!!!!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|