Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Goed nieuws!!!
Heel erg bedankt voor de vele reacties. Ik schaam me diep, ik had het nog niet zo bekeken zoals jullie allemaal schrijven. Heb ook lang zitten twijfelen of ik het op het forum zou zetten maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Jullie hebben gelijk! ![]() ![]() Ondanks dat ik ook even geschrokken was, ben ik vanmiddag even naar hem toegeweest. ![]() op zijn gezicht. Het was even een heftig moment vanmiddag maar volgens mij is het allemaal al weer goed hoor. We hebben nog even gepraat, ik was de eerste waar hij het aan vertelt had, en heb hem belooft te helpen waar ik kan en dat onze vriendschap blijft bestaan. Die paar puntjes waar ik even onzeker over ben/was zullen we samen wel uitkomen, weet ik zeker. ![]() Jullie hebben me overtuigt dat het helemaal niet uitmaakt dat Bart homo is, hij was het al veel langer voordat ik het inderdaad wist ![]() ![]() ![]() Ik fietste met een goed gevoel weer naar huis. Toen ik thuis kwam ben ik ook maar eens op zoek gegaan naar wat dingen over homoseksualiteit want ik weet er echt helemaal niets van. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb geen vriendinnen trouwens voor degene die dat vroegen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nogmaals jullie allemaal bedankt voor de goede adviezen, tips, vergelijken. Alles! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar al zou een vriendin van me op me zou vallen, zou ik het niet zo voelen als aangevallen worden maar eerder een complimentje, want hoe je het ook wend of keert, als iemand die je aardig vind op je valt is dat een compliment |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij had al gezegd dat bart vroeg of ie 'ook' naar jongens keek. Misschien is die kerel al stiekem 2 jaar verliefd op de topicstarter. Kijk ikzelf zou me nooit op mn gemakt voelen, er heerst dan altijd een 'vage' sfeer, je kan niet samen over meisjes praten, elke x als je je omkleed ben je allebij stil en je moet dan weer denken dat die andere homo is, en dat hij misschien naar je kijkt. En laat staan dat je op vakantie gaat met hem in een tent. Je moet of het contact verbreken, of hem duidelijk maken dat ie je niet de zeep op moet laten rapen. Dit is dan ook wat ik zou doen, omdat ik me niet op me gemak zou voelen, verder moet je het zelf weten. (hehe sorry had meteen gereplyd, had zn andere post niet gezien) Laatst gewijzigd op 20-02-2003 om 00:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() En nogmaals; homo zijn wil niet zeggen dat je meteen op alle jongens valt die je ziet.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet dat jullie het waarderen als een topic starter nog iets van zich laat horen, dus bij deze ....
Vanavond (donderdag) is het stap/uitgaansavond. Bart gaat nooit uit en ik ook niet (wij zullen toch niet de enige twee zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb wel het idee dat hij nu beter in zijn vel zit ![]() ![]() ![]() Als er nog meer te vermelden is, zal ik het hier wel neerzetten. Misschien ook wel bruikbaar voor anderen die in zo'n situatie terecht komen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ Michel81: Bart mag zich gelukkig prijzen met zo'n vriend, ik vind dat je heel goed gehandeld hebt ![]()
|
|