Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2003, 21:38
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
ey mensen,

mijn probleem is als volgt ----->

Mijn vriend en k hebben al een paar maanden verkering enne een paar weken geleden hebben we het voor het eerst gedaan het duurde even voordat hij er hem er in kreeg.. Maa daarna ging het wel. Alleen iets later hoorde we me ma dus moesten we stoppen... Maar later wouden we het nog een x proberen. We begonnen met voorspel maar toen hij later in me wou lukte dat niet. Na een paar minuten proberen lukte het nog niet en nu steeds als we het proberen lukt het gewoon niet om hem er in te krijgen!!

Maar wat is er nu aan de hand.... Doet hij wat fout doe ik wat fout?? Heeft iemand ook maar enig advies want dit is frustrerend voor allebei van ons!!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:39
Chimera
Chimera is offline
Kun je misschien uitleggen wat er precies niet lukt? Als je niet zo ervaren bent is meisje-bovenop het handigste standje, misschien dat 'es proberen?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:41
Chimera
Chimera is offline
Deze dus:
http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_amazone.html
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:45
LM
LM is offline
Je meer op je gemak voelen is de voornaamste reden.
Iets minder gespannen!
En zorgen dat je goed vochtig bent.
Wil het dan nog niet glijmiddel.
Oud 13-10-2003, 21:46
Verwijderd
Ik zou me er niet druk om maken en het gewoon nog een keertje rustig proberen als je alle tijd hebt en er geen moeder om de hoek staat.
En je er niet zo op richten..

Maarjah ik heb er eigenlijk ook geen verstand van hoor
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
LoveMaster schreef op 13-10-2003 @ 22:45:
Je meer op je gemak voelen is de voornaamste reden.
Dat hoeft helemaal niet. De eerste keer dat ik 't helemaal zelf moest doen had ik ook de grootste moeite 't gaatje te vinden, toen zij boven ging, ging het veel makkelijker. Het lag in ieder geval niet aan haar, ze was nat en ontspannen genoeg.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 22:02
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
tsja ontspannen genoeg zijn we meestal wel... mja de vorige x stond er gelukkig geen moeder om de hoek... hahah mja hij is mijn eerste dus kmaak me er wel zorgen over dat het aan mij ligt. Maar het meisje boven op lijkt me best verrot is dat ook niet juist moeilijker.... ook omdat zij nu het werk moet doen???
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 22:04
Chimera
Chimera is offline
Luie donder

Nee, je zit dan precies bovenop z'n penis. Je kunt 'em dus zo vastpakken, tegen je vagina houden, en je er zo op laten zakken. Het is ook een stuk makkelijker te zien voor een jongen waar je in hemelsnaam mee bezig bent. Als 'ie er maar eenmaal inzit kan hij de rest wel doen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 10:34
poesiefox
poesiefox is offline
Ook met meisje boven doe je samen het werk hoor.

Het hangt van jullie beider anatomie af. Piemels staan allemaal een andere kant op, en ook vagina's hebben niet allemaal dezelfde hoek. Ieder stelletje heeft zo zijn eigen methode.

Onze methode: lekker tegen elkaar aan liggen vrijen en zoenen en hem jou met je clitje laten spelen, terwijl hij zijn eikel tegen de ingang duwt. Vervolgens is het een kwestie van wat wiebelen met je bekken, een beetje duwen, en dan glipt hij er vanzelf in, als je de voor jullie juiste hoek van ingang hebt gevonden. En dat is dan echt superlekker, veel lekkerder dan hem er plompverloren in stoppen.

De bovenbeschreven methode kan in alle houdingen, maar nogmaals, welke voor jullie het makkelijkst gaat, hangt van je lichaamsbouw af.
Oud 14-10-2003, 14:04
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Waarschijnlijk was je gewoon gespannen dat je moeder weer zou kunnen komen, waardoor je gewoon niet zo openstond om hem te ontvangen.
Er is niks mis met je ofzo, dit soort dingen gebeuren. Gewoon langzaam alles goed opbouwen op een moment waarvan je weet dat je veel tijd hebt.
Oud 14-10-2003, 18:06
Verwijderd
Bij ons ging het ook niet vanzelf, was ook voor allebei de eerste keer
Meisje boven was voor ons moeilijker dan omgekeerd, ik weet ook niet waar dat aan lag, alleen misschien dat ik voelde dat hij te diep kwam als ik boven zat en dat deed best pijn.
Maar idd, gewoon proberen zou ik zeggen; is al leuk genoeg op zich
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten