![]() |
|
![]() |
tsja ontspannen genoeg zijn we meestal wel... mja de vorige x stond er gelukkig geen moeder om de hoek... hahah mja hij is mijn eerste dus kmaak me er wel zorgen over dat het aan mij ligt. Maar het meisje boven op lijkt me best verrot is dat ook niet juist moeilijker.... ook omdat zij nu het werk moet doen???
|
![]() |
|
Luie donder
![]() Nee, je zit dan precies bovenop z'n penis. Je kunt 'em dus zo vastpakken, tegen je vagina houden, en je er zo op laten zakken. Het is ook een stuk makkelijker te zien voor een jongen waar je in hemelsnaam mee bezig bent. Als 'ie er maar eenmaal inzit kan hij de rest wel doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ook met meisje boven doe je samen het werk hoor.
Het hangt van jullie beider anatomie af. Piemels staan allemaal een andere kant op, en ook vagina's hebben niet allemaal dezelfde hoek. Ieder stelletje heeft zo zijn eigen methode. Onze methode: lekker tegen elkaar aan liggen vrijen en zoenen en hem jou met je clitje laten spelen, terwijl hij zijn eikel tegen de ingang duwt. Vervolgens is het een kwestie van wat wiebelen met je bekken, een beetje duwen, en dan glipt hij er vanzelf in, als je de voor jullie juiste hoek van ingang hebt gevonden. En dat is dan echt superlekker, veel lekkerder dan hem er plompverloren in stoppen. De bovenbeschreven methode kan in alle houdingen, maar nogmaals, welke voor jullie het makkelijkst gaat, hangt van je lichaamsbouw af.
|
Waarschijnlijk was je gewoon gespannen dat je moeder weer zou kunnen komen, waardoor je gewoon niet zo openstond om hem te ontvangen.
Er is niks mis met je ofzo, dit soort dingen gebeuren. Gewoon langzaam alles goed opbouwen op een moment waarvan je weet dat je veel tijd hebt.
|
Verwijderd
|
Bij ons ging het ook niet vanzelf, was ook voor allebei de eerste keer
![]() Meisje boven was voor ons moeilijker dan omgekeerd, ik weet ook niet waar dat aan lag, alleen misschien dat ik voelde dat hij te diep kwam als ik boven zat en dat deed best pijn. Maar idd, gewoon proberen zou ik zeggen; is al leuk genoeg op zich ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 28 | 08-07-2005 02:11 | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ken begeerte als oorzaak van lijden.. Verwijderd | 51 | 29-09-2004 20:52 | |
Seksualiteit |
Vibrator en je partner Verwijderd | 62 | 09-06-2004 14:41 | |
De Kantine |
Leuke/grappige/verslavende spelletjes op internet? Stefanie | 132 | 27-04-2004 18:47 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |