Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 12:44
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
haai mensen!
ik heb een vraagje aan jullie: stel je middelbare school (waar je ooit op zat of nu op zit) bestaat 40 jaar en wil graag een soort van 'feest' geven... wat zou jij dan willen wat er georganiseerd werd voor oud(leerlingen)???

ik hoop op reacties van mensen die al van school zijn en die nog wel op school zitten!!

greetz
xx margreet

p.s. het is niet het geval bij mij op school maar dit is een opdracht om een dergelijk jubileumfeest te organiseren op papier...
Oud 18-02-2003, 12:48
Verwijderd
Ik neem aan dat het voor de mensen is die toendertijd examen deden? Dan zijn de mensen dus eind vijftig, neem ik aan...
Hoe een soort feest met wat hapjes en drankjes, waar het aangenaam is om je oude klasgenootjes weer eens te zien.. Ook leuk om je partner mee te mogen nemen.. Maar geen disco natuurlijk

Mja, zoiets lijkt me dan leuk...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 12:55
anansi_de_spin
ja het is dus ook voor die mensen maar zeker ook voor de mensen die vorig jaar examen deden, gewoon voor iedereen de ooit op je school heeft gezeten en/of er nog steeds naar toe gaat...

thx iig voor je idee!

xiao
margreet
Oud 18-02-2003, 13:14
Verwijderd
Citaat:
anansi_de_spin schreef:
ja het is dus ook voor die mensen maar zeker ook voor de mensen die vorig jaar examen deden, gewoon voor iedereen de ooit op je school heeft gezeten en/of er nog steeds naar toe gaat...

thx iig voor je idee!

xiao
margreet
wow, dan wordt het er wel druk... Ik hoorde een keer van een leraar in groep acht dat er een jubileum was, 20-jarig jubileum... ook echt van de alle leerlingen van dat schooljaar.. Is wel geinig, dat heb je een kleuterklasje met mensen van 24 en een groep 8 met mensen van 31 ofzo, lijkt me écht erg leuk

Oudleraren kwamen, leerlingen met partner etc etc.. Lijkt me erg leuk om eens mee te maken
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 14:54
anansi_de_spin
ja druk wordt t denk ik wel...haha maar das niet erg
ik ben ook es naar reunie van mn basisschool geweest die bestond 25 jaar en dat was ook heel erg leuk!!!
Reageren

Regels voor berichten