Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2002, 23:05
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
Ik zit met een heel groot probleem, vorig jaar heb ik verkering gehad met een meisje van 15, ik was toen 18. Die relatie liep helemaal niet goed en ik had het gevoel dat ze me gebruikte. Ik had het toen dus uitgemaakt (einde van de zomervakantie) en sindsdien blijft ze me stalken en op alle mogenlijke manieren lastig vallen. Ze verteld dus allemaal leugens over mij. Een vriendin van mij die bij haar op waterpolo zit nam het een keer voor me op toen ze weer leugens aan het vertellen was en nu heeft ze meteen overal rond lopen vertellen dat die vriendin mij heeft gepijpt terwijl dat dus helemaal niet zo is. Zo heeft ze nog veel meer dingen, zoals bijvoorbeeld zeggen dat ik haar dreig brieven stuur etc.... Ook blijft ze smsjes en emailtjes sturen met flink gescheld en bedreigingen. Ik kan hier niets tegen doen want als ik bijvoorbeeld naar de politie ga dan zegt zij dat ik haar heb verkracht toen we verkering hadden en dan is het haar woord tegen het mijne en zij wint omdat ze een meisje is en minderjarig is. Nu is mijn vraag dus: Hoe kom ik hier van af? Hoe laat ik haar stoppen? Ze heeft al zo'n beetje mijn hele sociale leven vergalt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2002, 06:29
Verwijderd
haar proberen te negeren,lukt dat niet,haar nummer laten blokkeren op je mobiel.
En als ze doorgaat,gewoon naar de politie gaan,ze zal wel gedreigd hebben door een verkrachting aan te geven,die bedriegingen bewaren,sta je al wat sterker.

De politie die geloofd volgens mij echt niet iemand die een ex stalkt en bedreigt dat ze dardoor verkracht is.

Wat je nog meer kunt doen weet ik niet,alleen negeren dat is het beste,ze is kennelijk niet over jou heen en daarom zal ze zo wel doen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 08:54
Nena21
Nena21 is offline
Hmm wat een raar mens is dat dan..
Wat je ertegen kan doen?Hmm moeilijk...
Klinkt raar maar je kan ook bijv.haar ouders opbellen ofzo,en vertellen wat ze allemaal flikt...of ja ik weet het niet.
(Hier heb je ook lekker veel aan )
Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:02
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
Naar de politie gaan durf ik echt niet. En die ouders van haar die geloven mij niet, ik heb al eens met die moeder gebeld. Het is echt heel raar, als ik had geweten dat ze zo was dan was ik echt nooit verliefd op haar geworden. Ik moet altijd maar van iedereen aanhoren van weet je wat ze nu weer over je zegt? Het ergste is dat sommige mensen ook nog geloven wat ze zegt. Als iemand het voor mij op neemt dan mag die gene er ook aan geloven want dan maakt ze hem of haar ook meteen even het leven zuur. Ik word echt helemaal wanhopig hier van.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:06
DrPain
DrPain is offline
Haar verkracht toen jullie verkering hadden? Dat kan niet, of heeft ze bewijs dat ze duidelijk heeft gezegt dat ze het niet wil...

Maar idd bel naar je netwerkprovider en vraag of ze dat nummer blokeren. En blok haar email, en je slaapt weer fijn
Oud 15-03-2002, 10:10
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
Maar dan nog zal de politie haar eerder geloven. Je hoort het vaak genoeg dat een jongen door zo iets onschuldig de gavangenis in gaat. En dan zijn ook nog niet die leugens die ze verspreid opgelost.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 10:16
dystopia
dystopia is offline
Stalking. Daar wordt een ieder op den duur gestoord van. Dat zul je moeten oplossen. Nu kun je je netwerkprovider blocken maar dat lost het probleem niet op. Het beste kun je dus gaan naar de politie. Je durft niet, dan is het jouw keuze: je blijft in dit patroon zitten OF je stort je in het diepe en gaat naar de politie.
Oud 17-03-2002, 09:25
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline

Das echt dikke pech , je moet gewoon op een slimme manier aanpakke als volgt

Blijf met haar vrienden gewoon niet kussen ofzo gewoon met haar soms naar buiten gaan of even computere ofzoiets iedergeval niets doen wat met liefde te maken heeft zo word zei wat cooler en kunnen jullie normale weer praten ,en dan gewoon je weet wel langzaam af.Afstand nemen gewoon geduldig zijn vooral

Veelste veel suc6 ermee

vriendelijke Mazzels

PeaCe

Oud 17-03-2002, 13:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
bewaar de bedreigingen van de verkrachting, neem ze op ofzo, bewaar de mailtjes.

Stap dan naar de politie.

of je moet alles negeren, maar dan moet je wel een sterke persoonlijkheid hebben, anders ga je eraan onderdoor. Zorg dat je veel echte vrienden krijgt die jou geloven en niet haar. En negeer het dan.
Oud 17-03-2002, 13:16
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
Ik ben gister met al die bedreigingen naar de politie geweest. Mailtjes, smsjes enzo. Ik heb er melding van gedaan maar ze kunnen niet veel doen omdat het via mobieltjes en internet gebeurd. Ik hoop maar dat dit goed gaat aflopen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 15:04
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
CeeDeeTje schreef:
Ik ben gister met al die bedreigingen naar de politie geweest. Mailtjes, smsjes enzo. Ik heb er melding van gedaan maar ze kunnen niet veel doen omdat het via mobieltjes en internet gebeurd. Ik hoop maar dat dit goed gaat aflopen
Sttuur een klacht naar zijn/haar provider. Hier kan men wel wat tegen doen gvd.
Oud 17-03-2002, 15:56
feline
feline is offline
Dat meisje wil je terug, das duidelijk. Ze is heel pissed dat het uit is, en denkt zo wraak te nemen. Maar 't is logisch dat dat niet lukt op deze manier.
Probeer een keer met haar te praten of schrijf haar eerst een brief. Val haar niet aan, blijf zelf altijd kalm en redelijk. Zeg dat je het heel vervelend vindt dat het op deze manier moet gaan. Dat je een leuke tijd hebt gehad met haar. maar niet meer verliefd op haar bent, en niet meer zal worden. Wat ze ermee probeert te bereiken, zij wordt er niet beter van. Etc.

Succes !
Oud 17-03-2002, 17:36
CeeDeeTje
CeeDeeTje is offline
Ik weet zeker dat ze mij niet terug wilt. Zoals ik al zei heeft ze me gewoon gebruikt. Echt heel vreemd is het gegaan. We hebben wel een paar maanden gehad maar alleen de 1e 3 tot 4 dagen hebben we elkaar echt bezocht enzo. Daarna kwam ze nooit meer en had ze altijd smoesjes om me niet meer te hoeven zien. Als ik haar al zag dan was dat als we met een groep vrienden ergens heen gingen. Ik mocht haar toen niet eens zoenen of aanraken. Ik had in het begin zoiets van zal wel weer overgaan maar het ging dus niet over. Later heb ik haar gevraagt of ze nog wel door wilde gaan maar ik mocht het van haar absoluut niet uitmaken. Ik heb haar uiteindelijk nog 1 maand gegeven om te veranderen. Dat deed ze dus niet en heb ik het uitgemaakt. Die zelfde dag nog zat ze bij een van mijn vrienden op schoot en hing ze om zijn nek. Ik weet het erg vreemd ik snap er ook niets van. Ze wilde toch bevriend met me blijven dus ik had zoiets van OK moet maar. Alleen keer op keer zette ze me voor lul met lullige opmerkingen enzo. Uit eindelijk was ik het zat toen ze weer zoiets flikte toen we met een hele groep vrienden weg waren. Ik was toen kwaad naar huis gegaan en heb ik haar per email laten weten haar nooit meer te willen zien. Sindsdien zijn dus de echte problemen begonnen zoals die nu zijn. Ik heb vandaag gehoord dat ze een vriendin van mij helemaal in elkaar heeft geslagen omdat ze het weer voor mij opnam. Dit gaat gewoon echt te ver. Met haar valt zeker niet normaal te praten dat kan ik julie nu al vertellen. Ze is er ook zeker niet op uit om mij terug te krijgen. Ik weet gewoon zeker dat ze mijn leven flink wilt vergallen.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 19:16
Verwijderd
Succes kerel !

Zoals al eerder gezegd,bewaar gewoon die troep die ze je mailt enzo,het moet wel een keer overgaan hoor ?

Anders moet je mischien iets aanpappen met haar beste vriendin ? ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten