Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat meisje wil je terug, das duidelijk. Ze is heel pissed dat het uit is, en denkt zo wraak te nemen. Maar 't is logisch dat dat niet lukt op deze manier.
Probeer een keer met haar te praten of schrijf haar eerst een brief. Val haar niet aan, blijf zelf altijd kalm en redelijk. Zeg dat je het heel vervelend vindt dat het op deze manier moet gaan. Dat je een leuke tijd hebt gehad met haar. maar niet meer verliefd op haar bent, en niet meer zal worden. Wat ze ermee probeert te bereiken, zij wordt er niet beter van. Etc. Succes !
|
![]() |
Ik weet zeker dat ze mij niet terug wilt. Zoals ik al zei heeft ze me gewoon gebruikt. Echt heel vreemd is het gegaan. We hebben wel een paar maanden gehad maar alleen de 1e 3 tot 4 dagen hebben we elkaar echt bezocht enzo. Daarna kwam ze nooit meer en had ze altijd smoesjes om me niet meer te hoeven zien. Als ik haar al zag dan was dat als we met een groep vrienden ergens heen gingen. Ik mocht haar toen niet eens zoenen of aanraken. Ik had in het begin zoiets van zal wel weer overgaan maar het ging dus niet over. Later heb ik haar gevraagt of ze nog wel door wilde gaan maar ik mocht het van haar absoluut niet uitmaken. Ik heb haar uiteindelijk nog 1 maand gegeven om te veranderen. Dat deed ze dus niet en heb ik het uitgemaakt. Die zelfde dag nog zat ze bij een van mijn vrienden op schoot en hing ze om zijn nek. Ik weet het erg vreemd ik snap er ook niets van. Ze wilde toch bevriend met me blijven dus ik had zoiets van OK moet maar. Alleen keer op keer zette ze me voor lul met lullige opmerkingen enzo. Uit eindelijk was ik het zat toen ze weer zoiets flikte toen we met een hele groep vrienden weg waren. Ik was toen kwaad naar huis gegaan en heb ik haar per email laten weten haar nooit meer te willen zien. Sindsdien zijn dus de echte problemen begonnen zoals die nu zijn. Ik heb vandaag gehoord dat ze een vriendin van mij helemaal in elkaar heeft geslagen omdat ze het weer voor mij opnam. Dit gaat gewoon echt te ver. Met haar valt zeker niet normaal te praten dat kan ik julie nu al vertellen. Ze is er ook zeker niet op uit om mij terug te krijgen. Ik weet gewoon zeker dat ze mijn leven flink wilt vergallen.
|
![]() |
|
|