Oké, jullie moeten mij echt even helpen. Sindskort zit ik op dansles, en dat gaat allemaal niet echt heel soepel ofzo. De docent komt het dan ook regelmatig voordoen hoe ik het wél moet doen. Fijn, zou je denken, maar ik vat het heel persoonlijk op het vind het super gênant. Ik heb altijd het gevoel dat iedereen dan denkt van; je kan ook niks. Drie weken geleden gebeurde het weer, en ik probeerde het, maar het lukte voor geen meter. Op een gegeven moment dacht ik dat ik flauw ging vallen, zo gespannen werd ik ervan, en toen ben ik weg gelopen en heb me een kwartier in de wc opgesloten

half huilend.. Ik ben toen naar mijn docent gegaan om te zeggen dat ik duizelig was en sindsdien heb ik me daar niet meer vertoond. Ik durf het gewoon niet. Volgens mij heb ik falingsangst. Ik wil ook niet meer, maar ik vind het ook zo lullig voor mijn ouders want die cursus kostte 200 piek
Ik moet morgen weer gaan, m'n ouders beginnen er al weer naar te vragen hoe het met dansen gaat, en ik zeg dan altijd 'ja goed'. Volgens mij lachen ze me uit als ik dit vertel.. Ik heb ze dan ook niet de ware reden verteld waarom ik die ene keer zo vroeg terug was.
Ik wil echt niet meer gaan, maar ik kom er niet onderuit vrees ik. Bovendien, nu heb ik twee lessen gemist, en zometeen kom ik niet meer mee, omdat de rest veel verder is dan ik. Dat is dan ook rot voor mijn danspartner..
Iemand advies?