Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ziekenfonds komen ze niet te weten, bij particulier kun je zeggen dat je een afspraak maakt voor hoofdpijn oid. Of overleg van te voren ff met je huisarts over het hoe, wie en wat. Maar 'k denk idd dat het beter is als je ouders het wel weten, zeker als ze al een gedeelte weten. En je hoeft niet eens alles te zeggen, je kunt ook zeggen dat je graag hulpt wilt (event met 'omdat je het alleen niet redt' erbij), verder niks. Verder is het Riagg (en maatschappelijk werk in de wijk soms ook) gratis (als het goed is).
Kijk anders ff op de site van het jip in Delft (gaat niet om de stad, alleen om de info die er te vinden is), ik geloof dat het http://www.jip.org/delft/ is. Daar is heel veel op te vinden, ook over dit onderwerp. In het announcement van L&G is hierover ook een stukje opgenomen. [Dit bericht is aangepast door Leonoor (08-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
misschien dat we eens kunnen mailen? ik weet het echt niet meer. Ik leef, ga slapen, word wakker, maar met geen zin. Ik weet het niet meer. Ik word weer steeds minder vrolijker. Eens kon ik weer melig zijn. Ik vond dat zo super, ik kon weer lachen. Dat ik dat berijkt had, maar weer voelde ik me slecht en ik kan steeds minder lachen. Ik heb eens zelfmoord gepleegd, gewoon geen adem meer halen, ik voelde dat ik bijna ging, maar ik ben door een stem tegengehouden, die mijn naam riep, zo duidelijk, maar er was niemand. Maar ja, ik merk dat ik steeds vaker weer geen lucht neem, echt erg, dan schrik ik en adem weer gewoon.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat: