Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een goede site over angsten / fobieën is www.fobiechat.nl .. daar zit ook een forum bij.
Maarjah, sociale angst is nou niet bepaald iets wat je ff in een weekje overwint. Ik werd vroeger ook veel gepest en bij mij uit zich dit nog steeds in spanningen wanneer ik onder mensen ben. Ik ben niet echt bang, maar voel me haast nooit echt op mijn gemak. Wat ik vreemd vind, is hoe het kan dat je nu meer last van die angsten krijgt, terwijl het pesten minder geworden is (dat is toch zo, of niet?). Misschien dat je er te veel op let. Als je de aandacht op jezelf richt, fok je jezelf op vrees ik (been there, done that). Sterkte iig. |
![]() |
|
Heej lief meisje van 16!
want ongelooflijk vervelend! ik heb zelf een beetje last van straat/mensen vrees. Ik heb het nog niet zo lang, maar dat boeit verder neit. ik denk ook dat je het beste naar je huisarts kunt gaan, en ik zou dan vragen of hij je wilt doorverwijzen naar een jeugd psycholoog! hij kan je vast helpen!, maar ik wil eigenlijk graag weten hoe je je voelt als er veel mensen om je heen zijn! voel je je duizelig/misselijk worden of klein, of bang etc? tell me!, lots of love en suc6, Niki |
![]() |
||
Citaat:
Succes!!
||
Citaat:
![]() Ik voel me dan helemaal warm worden en dan word ik ook knalrood en alles flitst voorbij ofzow en ik ga me dan zo niet op me gemak voelen dak gek word
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[gezocht] hulp bij nederlands en engels wudong | 5 | 06-11-2011 15:35 | |
Studeren |
hulp gezocht: kwaliteitsmanagementscriptie ata | 0 | 09-12-2009 10:59 | |
ARTistiek |
Euryalo zoekt hulp Euryalo | 12 | 24-01-2009 20:10 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hulp nodig bij Engelse Brief badmdog | 9 | 10-09-2007 16:50 | |
Lifestyle |
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een plaatje van een top. Linda161 | 1 | 17-06-2007 19:08 | |
Muziek |
Hulp, iemand? Ik zoek een nummer... A loved one | 4 | 17-12-2003 15:28 |