Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 10:17
medi
medi is offline
ik rook nu al langer als een jaar jointjes... en dan spreek ik over 3-4 jointjes per dag... absoluut niet gezond !! Ik ben er al heel hard door veranderd... ben kei verstrooid, een beetje dom zelfs geworden... ik heb ook van die humeurbuien, de ene moment ben ik keei goed gezind, de andere megaslecht gezind....
Wie ervaart dit ook?!
Dikke Xsen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
medi schreef:
ik rook nu al langer als een jaar jointjes... en dan spreek ik over 3-4 jointjes per dag... absoluut niet gezond !! Ik ben er al heel hard door veranderd... ben kei verstrooid, een beetje dom zelfs geworden... ik heb ook van die humeurbuien, de ene moment ben ik keei goed gezind, de andere megaslecht gezind....
Wie ervaart dit ook?!
Dikke Xsen!
ik niet... maar blow ook niet zo vaak!
als je dat niet wil zo... dan moet je minder gaan blowen want daar komt t dan wel door!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:34
R
R is offline
Ik blowde 2/3 maanden geleden, ook zo veel.. en dat 3 maanden lang ongeveer. Mijn oplossing kwam vanzelf. Het geld was op.

Succses.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 02:48
Mafheid
Mafheid is offline
Ik blow nu al iets van 3,5 jaar, gemiddelt 2 á 3 keer per week, eet sinds 2 en een half jaar paddestoelen zo'n 1 keer per 2 maanden, slik al anderhalf jaar pilletjes op onregematige basis, en ben sinds een half jaartje ook aan de LSD zo'n 1 á 2 á 3 keer per maand.. Zo nu en dan gebruik ik ook wel andere drugs, en alcohol heeft lange tijd een belangrijke een rol gespeelt in mijn sociale omgang en heb mezelf lange tijd meerdere malen per week dronken gevoerd..
Ik heb extreme veranderingen doorgemaakt in de loop van de jaren, ben gedaalt van VWO advies tot VMBO niveau, en nu krijg ik ineens HAVO advies
Verder heb ik last van labiele stemmingswisselingen, paranoïde gedachtengangen, psychotische neigingen en depressiviteit.
Wie ervaart dit ook?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 07:49
Atheïstic Sheep
Atheïstic Sheep is offline
van teveel drugs schijn je 'enorme' hoeveelheden hersencellen te verliezen, waardoor je dus inderdaad dom en vergeetachtig wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:35
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
En hoe wil jij dan verklaren dat bij (aardig wat) mensen die stoppen met drugsgebruik hun geheugen weer verbetert? Je maakt geen nieuwe hersencellen....

maar goed als je zelf doorhebt dat je de verkeerde kant op gaat moet je jezelf maar aan je haren wegslepen van die shit, hoe moeilijk dat ook is. Als je doorgaat weet je in ieder geval dat het niet beter wordt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:54
Atheïstic Sheep
Atheïstic Sheep is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
En hoe wil jij dan verklaren dat bij (aardig wat) mensen die stoppen met drugsgebruik hun geheugen weer verbetert? Je maakt geen nieuwe hersencellen....
die dingen herstellen zich dan deels, maar't is niet volledig. Volgens mij treedt dat ook alleen op bij overmatig gebruik
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:52
Isa
Isa is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Je maakt geen nieuwe hersencellen....
#maar wel verbindingen tussen de al bestaande cellen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 23:47
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Sja klopt zenuwcellen en uitlopers herstellen zich heel langzaam (kan een aantal jaren duren.
Maar goed een groot deel vd vergeetachtigheid ligt hier in het feit dat je door het "onder invloed zijn" gewoon bepaalde zaken niet echt opneemt, en niet zozeer in de beschadiging van hersencellen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 10:34
Günther
Günther is offline
ik deed dat ook, maar idd je geld raakt op en moet je wel iets, ik heb besloten te stoppen met smoken (en ook roken) vanaf donderdag ben ik gestopt met roken zonder probleem, sinds maandag avond niet meer gesmoked, is wel lastig maar ik kijk naar de voordelen.

op lowlands ga ik wel smoken, maar tot die tijd zowiezo niet, daarna zien we wel weer hoe de situatie is.....
Oud 26-02-2003, 10:51
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik deed dat ook, maar idd je geld raakt op en moet je wel iets, ik heb besloten te stoppen met smoken (en ook roken) vanaf donderdag ben ik gestopt met roken zonder probleem, sinds maandag avond niet meer gesmoked, is wel lastig maar ik kijk naar de voordelen.

op lowlands ga ik wel smoken, maar tot die tijd zowiezo niet, daarna zien we wel weer hoe de situatie is.....
Dus tot Lowlands ben je van plan om geen enkele joint meer aan te raken? , een mooi streven en ik hoop voor je dat 't lukt.

(alhoewel, je kan ook gewoon eens in de twee weken een jointje roken. Dan heb je eveneens een goede uitwerking (in tegenstelling tot de sleur waar je in terechtkomt als je elke dag wat rookt).)
Oud 26-02-2003, 11:36
Günther
Günther is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Dus tot Lowlands ben je van plan om geen enkele joint meer aan te raken? , een mooi streven en ik hoop voor je dat 't lukt.

(alhoewel, je kan ook gewoon eens in de twee weken een jointje roken. Dan heb je eveneens een goede uitwerking (in tegenstelling tot de sleur waar je in terechtkomt als je elke dag wat rookt).)
ik probeer idd, totaan LL geen hasj/wiet meer te roken, is wel goed voor me denk ik.
Reageren

Regels voor berichten