Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ja, feitelijk gezien is het leven zinloos. Ach, als je het maar naar je zin maakt, de rest boeit echt niet.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelijk heb je wel, het is een keuze die je maakt. Of je werkt aan je problemen / situatie .. of je blijft je miserabel voelen tot het allemaal voorbij is. Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 12:52. |
![]() |
||
Citaat:
very nice laf weet gij hoe het voelt? volgens mij echt wel niet of je zou zoiets dom niet zeggen vind ik |
![]() |
||
Citaat:
Kun je me vertellen waarom je een hekel aan jezelf hebt? Ik en de andere forumbezoekers willen je wel begrijpen, maar dan zul je ons eerst wat meer over jezelf moeten vertellen zodat wij weten hoe we jou het beste kunnen helpen. Ik heb zojuist je oproepje op het exacte vakkenforum gelezen en een berichtje met mijn e-mailadres voor je achtergelaten, dus als je er behoefte aan mocht hebben om er buiten dit forum met mij over te praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
|
![]() |
heej badangel
ik kan me zow ontzettend goed voorstellen dat je et helemaal niet meer ziet zitten nu er mensen boos op je zijn..... Je wilt het goed doen in het leven, maar je krijgt mede door anderen alleen maar het gevoel nog meer fout te doen dan je van jezelf al dacht. Je zou kunnen zeggen: jah dat is een exuus, zodat mensen niet meer boos op je mogen worden....(heb ik eens gehoord) nou lekker dan! Als jij zow baalt en opgenomen bent geweest vind ik dat mensen daar rekening mee horen te houden tot je zo sterk bent dat je die kritiek aan kunt. Maar bedenk wel dat de mensen die nu boos op je zijn het vaak niet zo erg menen als jij het opvat he. doordat je al zo baalt enzo kan het harder aankomen, als een soort bevestiging dat je het fout doet; zie je wel ik ben slecht. (zo heb ik lang gedacht dus sorry als het helemaal fout is hoor!!) maarjah ik hhop dat je druit komt....en bedenk dat snijden niet zoveel uithaalt. (maarjah ik moet m'n bek houden, want ik ben pas sinds drie weken gestopt)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 130 Eend | 490 | 14-06-2008 13:17 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #52! Verwijderd | 488 | 08-03-2006 15:59 | |
Liefde & Relatie |