Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ze een verstandelijke leeftijd van 5/6 jaar hebben, lijkt me dat je ook dingen kunt maken met ze, die geschikt zijn voor kinderen van die leeftijd. En d'r zijn zo verschrikkelijk veel dingen voor die leeftijd...echt niet normaal meer. In de bieb staan ook zat boekjes met knutselideeën voor kinderen rond de 5/6 jaar met hele leuke ideeën. Verder zijn er zo ontzettend veel websites dat je de rest van je leven zou kunnen vullen met knutselen, als je dat zou willen.
Misschien zou je iets met de lente kunnen doen, bloemen maken oid. Narcissen, hyacinten en tulpen bv. zijn allemaal heel eenvoudig te maken, zowel op papier als 'in de ruimte'. Ga eens zoeken op inet (begin bij http://knutsel.pagina.nl ofzo bv of op google ofzo) en/of in de bieb, er is zoveel over te vinden. Als je echt niks kunt vinden of wat dan ook...dan laat je het maar weten. |
![]() |
|
Klik op de plaatjes om de uitleg te vinden hoe je het kan maken:
![]() ![]() ![]() ![]() Verder staan er op http://www.geocities.com/knutselarchief/ een hoop leuke knutselwerkjes onder 'werkjes'. Die zijn ook vrij makkelijk om te maken volgens mij. Ik denk overigens dat als ze het verstand hebben van 5/6 jarigen ze ook net als hen knutselen, hoewel ze misschien net het knippen enzo iets beter zullen kunnen (denk ik dan). Welke opleiding doe je eigenlijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, zoals jullie bv. 'zakje patat' zeggen. hahaha ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
The fault in our saais #1847 Verwijderd | 495 | 29-06-2013 22:59 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-topic #145! indigo | 500 | 15-05-2009 20:19 | |
ARTistiek |
knutselen voor verstandelijk gehandicapte, voor te verkopen op stage. xxDelicious | 16 | 31-03-2009 03:25 | |
Algemene schoolzaken |
stage probleem. Verwijderd | 7 | 08-04-2006 12:28 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
activiteiten voor stage Verwijderd | 11 | 30-05-2004 18:20 | |
Algemene schoolzaken |
Stage basischool Twijg | 10 | 06-01-2004 16:28 |