Ik weet niet meer wat ik eraan kan doen maar sinds ik 5 jaar geleden tijdens het uitgaan in een discotheek in elkaar geslagen ben krijg ik steeds weer dezelfde angst terug als ik weer uit ben.
De persoon die de hoofddader was heb ik al een tijd niet meer gezien en daardoor was ik er bijna overheen. Maar nu heb ik haar dus twee keer weer gezien. Vorige week in een cafe en gister in een discotheek.
Ik vind het echt zo vervelend dat ik nog steeds zo bang ben. Het verpest echt mijn hele stemming. Ik ben op dat moment supergespannen en alert. Ik heb meestal de neiging om direkt weer naar huis te gaan of om in de buurt van beveiligingsmensen te blijven. Maar dat is ook niet leuk voor mijn vrienden dus doe ik meestal net of ik niet bang ben en dans gewoon door. Dat terwijl ik van binnen zit te trillen dat er weer iets met me gebeurd.
Ik zie ook in heel veel mensen het gezicht van haar. Net of ik paranoia werd leek het. Ik kreeg telkens zo'n schrik als ik dacht dat ik haar zag , maar dan was het toch iemand anders.
Nu heb ik het idee dat ik voor altijd met deze angst blijf zitten en dat ik nooit meer zonder bang te zijn gezellig uit kan gaan.
De enige oplossing is dat zij niet meer bestaat, maar dat is ook iets dat niet mogelijk is.
Ik zou echt blij zijn als iemand een tip voor me heeft of iets anders wat ik tegen die angstgevoelens kan doen.