Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Denk er goed over na... Het is nu nog vers in je geheugen, nog geen 2 weken geleden...nu moet je er ook nog mee bezig zijn, da's niet erg...maar over een tijd, hoop ik wel voor je dat het gevoel verzwakt...
|
![]() |
zucht, dit is dus de reden waarom ik waarschijnlijk geen abortus zou kunnen plegen...
![]() heel veel sterkte iig. die tatoeage is een heel mooi idee ja ![]() ik wens je echt heel veel sterkte toe...
||
![]() |
Citaat:
*vind Doc best wel een wijze jongen*
|
![]() |
ik vind het onwijs goed van je dat je het gedaan hebt, het is nog maar kort geleden, je geloofd het niet maar tijd heelt.
Dat je het er nu zo moeilijk mee hebt is een teken dat je je wel goed realiseerd wat je gedaan hebt, ik ken genoeg meisjes van 16, 17 jaar die zonder problemen abortus laten plegen, en die niet een nadenken over wat ze nauw eigenlijk laten doen. Ik denk persoonlijk wel dat je het beste hebt gedaan. Je zegt dat je je baby geen kans hebt gegeven, ik vind absoluut niet dat je egoistisch bent geweest en alleen aan je eigen geluk hebt gedacht. Abortus is een verschrikkelijk moeilijk iets en dat doe je niet zomaar, ik vind dat je in jou geval juist wel voor je kind hebt gekozen. Een kind opvoeden als je 16 bent is voor jezelf niet goed, maar voor je kind al helemaal niet, een kind verdiend dat niet. Je bent zelf nog zo onwijs aan het veranderen, hoe kun je dat allemaal aan? Een kind hebben brengt heel veel met zich mee, en je moet er 24 uur per dag voor je kind zijn, een kind heeft niets aan een overspannen depressieve moeder. Ik vind het ontzettend moedig wat je hebt gedaan en ik wens je ontzettend veel sterkte in de toekomst. dikke kus van anouk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
abortus vragen fiederelsje | 19 | 25-05-2005 19:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abortus op tv Saycheese | 41 | 07-04-2004 14:26 | |
De Kantine |
abortus esperanza | 93 | 12-03-2004 12:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Onderzoek Abortus! Stout meisje | 23 | 24-02-2003 07:18 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend belt niet meer na mijn abortus Latinangel | 24 | 09-08-2002 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
abortus in geval van... X-je | 7 | 22-01-2002 17:38 |