Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De stad inlopen, de daklozenkrant kopen voor de dubbele prijs, een zak appels kopen en aan een zwerver geven en dan zn kop zien omdat ie eigenlijk geld voor een shot wou, vervolgens loop je naar een straatmuzikant die er geen ruk van kan, gooit 10 euro in zn hoed of blikje, gaat het duurste broodje met filet americain halen, koopt een stapel CDs in de aanbieding, neemt een mooi spandoek uit een straatje mee, gaat zitten lezen in het park en als je dan thuiskomt zet je een leuke film aan en gaat belachelijk veel zoete rotzooi eten en ondertussen de voor jou meest belangrijke personen opbellen
![]()
||
Citaat:
we houden nog steeds van je, Van Suylekom Fanclub
|
meestal de tv, als jackass of 1 van mijn andere favorite programma's komen, maar dat is maar voor even..als ze afgelopen zijn ben ik weer net zo sjaggie als drvoor.....lezen lukt ook wel, ik lees een erg goed boek (In de ban van de ring; de 2 torens) en ik ben dr voorlopig wel zoet mee.
o, en de radio lukt meestal ook, goeie muziek enzo ![]()
|
- toneel
- sommige muziek - van die goed aflopende films, van die hele zoete films - lieve vrienden - een 8 terug krijgen voor Frans terwijl je er keihard voor gewerkt hebt en het eerst niet kon ![]() - natuur -> bos en hondje van mijn oma zoiets
|
![]() |
|
.. Een engeltje dat over me waakt ....
*Mijn aller beste Vriendin Mich! * Basjuh niet te vergeten, En marsie!! Willem er bij :-))...Tja.. Mariah Carey????????? ![]() ![]() ![]() ![]() Zingeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!! Mijn leven bestaat uit zingen!!!!!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltjes voor werkstuk] Roosje | 6 | 12-02-2005 10:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |