Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 18:52
Maeglin
Maeglin is offline
oke..een tijdje geleden heb ik hier gevraagd om een titel voor un film te bedenken (moest voor een opdracht voor beeldende vorming), dat is dus 'Gangs of DTC' geworden...
...en dit is de filmposter die ik er bij gemaakt heb....

http://pic4.picturetrail.com/VOL60/9...1/20505948.jpg

oke...ik heb deze op A3 uitgeprint en ingeleverd...ik krijg woensdag (waarschijnlijk) het cijfer..maar willen jullie alvast zeggen wat jullie er van vinden???

liefs *Maeglin*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2003, 19:08
Verwijderd
februari?
moet het engels zijn of nl?
released february 27th.
Leuk idee wel, hoe heb je dat gedaan, vrienden van je?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:13
Maeglin
Maeglin is offline
haha, o lkkr slim van me dat februari haha, was dus in het engels de bedoeling maar goed...
Heb ut dus met photoshop elements gedaan....eerst zo gezellig een dagje met vrienden (dat zijn het dus) opmake, omkleden en leuke foto's maken... deze uitgeknipt en toen dus met photoshop beetje bewerken...
thnx voor je berichtje

liefs *Maeglin*
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:11
ekki
ekki is offline
ik vind 'm wel leuk gelukt!
Oud 25-02-2003, 00:03
Verwijderd
hmz, vinnet eigelijk helemaal nix, veels te nep muurtje en als poster zelf totaal nie spannend ossow
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 00:11
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
hmm ik vond het idee van een filmposter maken heel leuk, maar ik vind het uiteindelijke resultaat erg tegenvallen..

je hebt de foto's goed uitgeknipt en op de muur geplakt, en de letters staan er ook goed op, en het licht is ook goed..

maar verder... ten eerste ziet ie er goedkoop uit, de letter vind ik ook niet echt mooi, hij is enigszins saai, het zou leuker zijn als je net als bij echte films in echte filmletters tekst eronder had gezet als producer, director enzo... verder heb ik natuurlijk geen enkele affiniteit met zo'n filmposter als deze omdat ik al die mensen niet ken, waardoor ik het ook niet geweldig vind om hun namen erbij te zetten, en ik heb geen idee wat dtc is..

oja en ik vind bakstenen als achtergrond vreselijk, maar dat is slechts mijn nederige mening..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 09:17
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef:
hmm ik vond het idee van een filmposter maken heel leuk, maar ik vind het uiteindelijke resultaat erg tegenvallen..

je hebt de foto's goed uitgeknipt en op de muur geplakt, en de letters staan er ook goed op, en het licht is ook goed..

maar verder... ten eerste ziet ie er goedkoop uit, de letter vind ik ook niet echt mooi, hij is enigszins saai, het zou leuker zijn als je net als bij echte films in echte filmletters tekst eronder had gezet als producer, director enzo... verder heb ik natuurlijk geen enkele affiniteit met zo'n filmposter als deze omdat ik al die mensen niet ken, waardoor ik het ook niet geweldig vind om hun namen erbij te zetten, en ik heb geen idee wat dtc is..

oja en ik vind bakstenen als achtergrond vreselijk, maar dat is slechts mijn nederige mening..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:07
Verwijderd
te nep ende goedkoop
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten