Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2003, 20:09
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Ik wil nou een cd-rom branden maar het lichtje bij de brander blijft maar knipperen en hij kan de cd maar niet lezen, het ligt niet aan de cd want ik heb al verscheidene (merken) recordable cd's geprobeerd, ik moet heel snel een Powerpoint presentatie branden voor school en nou wil hij dus niet branden, help mij!
Mijn brand programma is Nero en de brander is van AOpen.
Oud 20-02-2003, 21:12
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
help?
Oud 20-02-2003, 21:43
Verwijderd
kun je wel gewone cd's lezen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 21:57
bam
bam is offline
Nero uninstallen,
restarten
opnieuw instaleren
en burnen met die vlam
Oud 21-02-2003, 04:55
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef:
Ik wil nou een cd-rom branden maar het lichtje bij de brander blijft maar knipperen en hij kan de cd maar niet lezen, het ligt niet aan de cd want ik heb al verscheidene (merken) recordable cd's geprobeerd, ik moet heel snel een Powerpoint presentatie branden voor school en nou wil hij dus niet branden, help mij!
Mijn brand programma is Nero en de brander is van AOpen.
Een CD-ROM branden gaat niet lukken. ROM staat voor Read Only Memory, alleen lezen dus.

Je bedoelt waarschijnlijk een CD-R, CD-Recordable. Nou is de vraag of je dat bij één CD-R is, die dus mogelijk beschadigd is. Of dat je geenéén CD-R kunt branden. Je zegt dat je veel merken CD-Rs hebt geprobeerd. Betekent dit dat je wel andere merken CD-Rs kunt branden? Probeer het eens met een andere CD dus.

Installeer ook een recente versie van Nero. Deze kun je zoeken op www.tweakers.net/meuktracker/
Oud 21-02-2003, 07:07
bam
bam is offline
Citaat:
Enlightenment schreef:
Een CD-ROM branden gaat niet lukken. ROM staat voor Read Only Memory, alleen lezen dus.

Installeer ook een recente versie van Nero. Deze kun je zoeken op www.tweakers.net/meuktracker/
Citaat:
DEADLOCKED schreef:
lezen, het ligt niet aan de cd want ik heb al verscheidene (merken) recordable cd's geprobeerd

Oud 21-02-2003, 07:09
Enlightenment
Enlightenment is offline
Bedoelt hij nou dat geenéén CD-R werkt? Of dat andere merken het wel doen, maar dat hij die niet meer heeft?

Dacht eerst het laatste, maar nu ik het nog eens lees denk ik het eerste.
Oud 21-02-2003, 09:14
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
ja ik heb met verscheiden CD-r's geprobeerd, ik zal het eens proberen door Nero opnieuw te installeren, moet ik er dan veel verstand van hebben om dat te doen? weet niet of ik allemaal dingen moet instellen want daar heb ik niet veel verstand van.
Oud 21-02-2003, 09:15
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ehh met Nero eigenlijk niets. Als je maar een recente versie installeert. Die kun je gratis downloaden op de link die ik gaf. Even zoeken op "nero" en de bovenste is de laatste versie, die je zo kunt downloaden en dan installeren.

Oud 21-02-2003, 09:46
boehoe
boehoe is offline
als we dan toch bezig zijn;
ik zou laatst ff wat op cd fikken met nero. maarja zoals alles wat met computers te maken heeft; het doet het nooit de eerste x( owke owke, voor het gezeik komt; computers passen zich aan aan de gebruiker) nu hoef ik het niet van een ander te horen.

Maarja, nero geeft er dus bij mij de geest aan, op het punt dat ik ga branden. nl; zon irriTANTE explorer fout. Het kan aan het besturingssysteem liggen
--> heb nu windows 2000. Bij win98 ging alles goed, nooit een foutmelding , behalve dan die foutmelding ; bufferunderrun ezn fout 789 x vermeden . Hoe zou dat nou komen

Maareh weeet iemand hoe dat zit met die explorer-fout??¿¿¿
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 11:10
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
@rosf schreef:
ik zou laatst ff wat op cd fikken met nero. maarja zoals alles wat met computers te maken heeft; het doet het nooit de eerste x( owke owke, voor het gezeik komt; computers passen zich aan aan de gebruiker) nu hoef ik het niet van een ander te horen.

Maarja, nero geeft er dus bij mij de geest aan, op het punt dat ik ga branden. nl; zon irriTANTE explorer fout. Het kan aan het besturingssysteem liggen
--> heb nu windows 2000. Bij win98 ging alles goed, nooit een foutmelding , behalve dan die foutmelding ; bufferunderrun ezn fout 789 x vermeden . Hoe zou dat nou komen

789 keer?

Denk dat er wel wat meer mis is dan, met je windows/swap/hdd/whatever.
Oud 21-02-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
@rosf schreef:

Staat je brander wel netjes op DMA-mode?

Verder: als Nero CD-R's niet herkent (zodat je ze niet kunt branden) ligt dat òf aan een oude firmware (met name voor 40x+ CD-R's) òf aan een oude versie van je brandsoftware. Update deze 2 en 't probleem zal over zijn. Mocht dat niet 't geval zijn: koop dan nooit meer die CD-R's :>
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 18:48
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Er staat nergens, ook bij de program files map van Nero geen uninstall, hoe moet ik het nu doen?
Oud 21-02-2003, 20:00
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Ik heb het opnieuw geinstalleerd, maar de brander wil de CD nog steeds niet lezen, het LEDje blijft maar knipperen, hebben jullie enig idee wat ik kan doen?
Oud 21-02-2003, 20:14
alwaysgood
alwaysgood is offline
koop een bril of contactlenzen,als die blind is leer um braille schrift.

Oud 21-02-2003, 20:17
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Reageren

Regels voor berichten