Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik was er dit jaar ook bij, en ga volgend jaar zeker weer.
![]() Jammer trouwens dat Army Of Darkness niet heeft kunnen spelen. ![]() Circle mag zeker wel weer komen wat mij betreft, en Guttermouth en Sick Of It All ook. ![]() ![]()
|
Kom zeker weer
![]() Ik wens Maybee, No Use, Midtown, bands die ik nog niet heb gezien (Rancid?) en een hoop ska (dit keer wel Mad Caddies? Of the Shandon?). Want dat heb ik ernstig gemist. Zal ook wel een hoop emo komen. Verder zouden iets meer Dixies fijn zijn. En het liefst doortrekwc's. En douche's. En een kraan ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Dank je daphne
![]() Ik baal nog steeds dat ik het gemist heb vorig jaar..maargoed...jammer maar helaas.. Rancid mag dan wel langskomen, daar ze rond die tijd toch ongeveer het nieuwe album uit hebben.. Rise Against mag wel weer komen, die zijn geweldig namelijk Sparta om zelfde reden..of een andere fijne emocore band.. Anti-Flag is ook gezellig ![]() Belvedere voor de prettige skatepunk. NOFX natuurlijk. Me First And The Gimme Gimmes, lijkt me echt geniaal om dat een keer live te zien. Raised Fist voor de nodige hardcore is ook neit verkeerd.. Catch 22 voor geweldige skapunk. En Ignite mag ook niet ontbreken Living end ook niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb lekker geslapen die nacht bij een bepaalde groepje (van 2) mafkezen uit Eindhoven, volgens mij hier welbekend. Gwen nog gezien, 's morgens op de camping. Jammer dat m'n hele verhaal nergens meer op het forum te vinden is, want dat was toch echt wel de langste post evvah
|
![]() |
IK WIL (een beetje realistisch ben ik toch wel gebleven...) :
shelter, good clean fun, raised fist, fall silent, stretch arm strong, thursday, midtown, breath in, autopilot off, alkaline trio, ignite, h2o.... lekkere hardcore en emo, dus oprotte kut skatepunkers ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ehm ik zal us een greep doen naar het komende programma Belvedere, Propagandhi, Good Riddance, Ten Foot Pole, NOFX, Millencolin, Me First And The Gimme Gimmes en als Joey Cape dan toch al daar is mogen lagwagon en Bad Astronaut ook nog wel een concertje weggeven
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was met 2 vrienden ernaartoe en we waren natuurlijk niet zo slim om een tentje mee te nemen, dus wij besloten maar naar station Geel te gaan lopen toen Sick Of It All afgelopen was. Dat is niet aan te raden..! ![]() ![]() ![]() We vertrokken vrijdagnacht, om 4 uur. Daarvoor zaten we bij één van ons thuis en was gezellig en we hadden geen zin om nog een paar uurtjes tot 4 uur te gaan slapen, een nachtje doorhalen zouden we wel kunnen overleven vonden we. ![]() Nahja, we kwamen dus in Geel aan, en namen die busjes naar het terrein. Festival was absoluut geweldig, en natuurlijk ook behoorlijk vermoeiend. ![]() Nou, toen was het afgelopen en besloten we om maar te gaan lopen naar station Geel. Het was toen al iets van 12 uur ofzo. Volgens die plattegrondjes was het iets van 13 kilometer, en we dachten dat dat echt niks was. Dat is het misschien ook wel, maar toch ietsje minder als je daarvoor al een nacht doorgehaald hebt en de hele dag een vermoeiend festival hebt gehad. ![]() Nahja, we gingen maar gewoon lopen, maar na een tijdje kwamen we erachter dat er daar echt nergens van die wegwijsbordjes langs de weg staan. We probeerden maar gewoon die plattegrondjes te volgen, maar hoe verder we kwamen, hoe uitgeputter we werden en hoe minder we wisten waar we waren. Na een tijdje kwamen we uiteindelijk aan in Geel. Dachten we. We waren echter in INDUSTRIETERREIN Geel aangekomen, terwijl op de kaart gewoon Geel stond. En ik kan je vertellen dat Industrieterrein Geel totaal niet in de buurt van Geel ligt. ![]() ![]() ![]() ![]() Nahja, uiteindelijk wisten we dus hoe we moesten lopen en we kwamen eindelijk in Geel aan. Maar....Geel is behoorlijk groot, dus toen we in Geel waren, dachten we dat we bijna bij het station waren. Niet dus. Het was nog een ongelofelijk eind lopen naar het station. Inmiddels waren we echt totaal uitgeput, we konden echt nauwelijk meer lopen na een tijdje. Maar uiteindelijk kwamen we daar toch nog aan, en toen was het inmiddels al iets van half 6 ´s ochtends, en de eerste trein kwam al bijna aan. ![]() Nou, heerlijk geslapen in de trein. ![]() ![]() ![]() Eén van ons had toen we de trein in liepen een colablikje in z´n hand, en ging daar ook mee zitten, maar hij viel meteen in slaap en kreeg dus de hele inhoud van het colablikje over zich heen. ![]() ![]() En uiteindelijk bleek dat we tussen de 20 en 25 kilometer gelopen hadden. Wow, wat een lang en onnuttig verhaal ![]()
Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 10:09. |
![]() |
|
Yeah!
Groezrock was afgelopen jaar geweldig! Hele leukedaggehad, vond BadReligion alleen zwaar ruk, enheb SOIA moeten missen omdat we die nacht nog terug moesten met de auto ![]() Maar volgend jaar ga ik zeker ook weer. En ik hoop op: Ignite, Strike Anywhere, Pennywise, Catch22, Good Riddance en Death By Stereo Maar dat zal wel niet ![]() |
![]() |
|
nah ik heb tenminste nie van die grote wensen als jullie
![]() als rancid en afi komen dan ben ik al heel gelukkig.... (ook welkom zijn, me first and the gimme gimmes, bad astronaut, h20, antiflag, mad caddies, ten foot pool, die reunie van no fun at all ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het kwelste festival dat ik dit jaar gedaan heb, zal er dus zeker weer zijn. Kijk ook al sinds het einde van Groezrock 2002 al uit naar de bands voor volgende editie. Van mij mogen dat zijn:
- Snapcase - Ignite - .calibre - Circle - PN - No Use - Boysetsfire - Sparta - Bad Religion - Face To Face Bad Religion MOET gewoon terug, was fenomenaal (heb wel kunnen zien ![]() |
![]() |
|
![]() |
"tijdens het campingfeest stonden wij onze kapotte tent op te zetten in de stromende regen en storm "
hahah komt me wel heeel erg bekend voor... Plaatsje uitzoeken tussen de honderden koeienvlaaien, en in het donker met storm en regen een kapotte tent opzetten, die nog kapotter ging door tentstokken die door het zeik gestoken waren en door dronken kutbelgen die om 03.30, na het campingfest, terwijl wij al in onze tent lagen, een groot ijzeren hek op onze tent flikkerden (10 cm van mijn hoofd gelukkig....). wat betreft Anti Flag, die doen hoogst waarschijnlijk de Punk ![]() Verder zie ik op Groezrock 2003 graag: Catch22, Leftover Crack, Good Riddance, Uppercut, Sick Of It All nog een keertje ;-) , Propagandhi, hmmm nog een hele berg andere, maar wat het is, ik zie ze liever in een kleiner zaaltje eigenlijk... Toch iets meer sfeer en interactie met het publiek, en niet in een tent slapen enzo, maar goed dat is dan weer een persoonlijke voorkeur he. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|