Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
jongens fantaseren ook over anderen dan hun vriendin;
deal with it! Niet leuk om te weten, maar niet te mijden. Als hij je het gevoel geeft dat jij de enige voor hem bent, dan zal die jaloezie veel minder zijn. Dat mis je blijkbaar. Cliche: praat erover en werk aan je zelfvertrouwen.
|
Bijna alle jongens vinden sexy vrouwen leuk dus daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken! Heb je het er met hem al over gehad... dat jij je er niet goed bij voelt hoe hij met meisjes omgaat? Probeer er echt aan te werken hoor want dit gaat op den duur toch fout. Sterkte
||
Citaat:
Ik ben toch echt nog altijd een jongentje, en hoewel ik zowieso weinig fantaseer, heb ik sinds ik verliefd op haar werd nooit over een ander dan mijn vriendin gefantaseerd. Ik ben trouwens ook enorm jaloers, en bovenden erg bezitterig, overgevoelig en zeurderig. Ik vraag me af wat ik dan zo fantastisch doe dat ze nog altijd bij me is.. Q. edit: typo
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Mij interesseert het helemaal niet meer zoals voorheen om naar naakte jongens te kijken of te fantaseren erover nu ik een vriend heb. Ik heb genoeg met hem, zo hoort het ook! En zo hoort het ook wederzijds vind ik! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
jaloers kreng...neeeeej hellup! droppie | 37 | 16-06-2003 18:35 | |
Liefde & Relatie |
niet jaloers! sicilion | 51 | 19-05-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers andersom!? Kleintjeyakult | 15 | 16-04-2003 15:36 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... tiktoktak | 18 | 08-06-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |