Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 16:12
medi
medi is offline
Hallo iedereen

Ik zit eigenlijk met een klein probleempke... ben eigenlijk wel een vrij jaloers meisje... ik word (om het zo uit te drukken, zot) als ik mijn lief naar een ander mooi meisje zie kijken, ik weet dat dat normaal is... maar toch vind ik het niet leuk, hij is ook altijd oooovervriendelijk tegen andere meisjes (om van te rotten)
Zijn er meer die zo als mij zijn??!
Big hug and kisses
De médi XXX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2003, 16:20
medi
medi is offline
Nee, daar heb je vast wel gelijk in, maar ik heb onlangs een kalender met allemaal SEXY-meiden op in zn schuifje zien liggen, en hij heeft ook zo van die sexy foto's in zn email staan... ik vind dit eigenlijk niet om mee te lachen, vind het zelfs een beetje beledigend!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:23
Bounce
Bounce is offline
Tuurlijk is iedreen wel eens jaloers. Sommige meer dan andere. Ik ben 1 van de ergere soort.Ik weet precies hoe het voelt. En het voelt heel erg. Maar je moet je vriend dus wel proberen vertrouwen! Of is ie niet te vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:26
medi
medi is offline
hij zegt van wel.... en hij word zelfs kwaad omdat ik hem niet vertrouw... maar ik heb er toch mijn twijfels over... is altijd overvriendelijk tegen de meisjes, en ik zie hem ook zien enzo... daarmee dat ik hem niet echt vertrouw
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:40
sanshine
sanshine is offline
ik ben ook altijd heel jaloers en mijn vriend vond dat niet leuk, het is nu uit tussen hem en mij en toen hij weer een nieuwe vriendin kreeg, was ik zo jaloers op haar, terwijl ik het zelf had uitgemaakt.... echt heel stom.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:41
Forumtalker
Forumtalker is offline
Citaat:
medi schreef:
Nee, daar heb je vast wel gelijk in, maar ik heb onlangs een kalender met allemaal SEXY-meiden op in zn schuifje zien liggen, en hij heeft ook zo van die sexy foto's in zn email staan... ik vind dit eigenlijk niet om mee te lachen, vind het zelfs een beetje beledigend!
Best wel zielig is hij dan. Hij heeft zoals Il_duce al zei jou toch?
Oud 19-02-2003, 17:58
xearo
xearo is offline
Citaat:
medi schreef:
jij vast ook wel een poster van de backstreetboys oid op je kamer hangen toch?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:17
Denise84
Denise84 is offline
jongens fantaseren ook over anderen dan hun vriendin;
deal with it!

Niet leuk om te weten, maar niet te mijden.
Als hij je het gevoel geeft dat jij de enige voor hem bent, dan zal die jaloezie veel minder zijn. Dat mis je blijkbaar. Cliche: praat erover en werk aan je zelfvertrouwen.
Oud 19-02-2003, 21:04
Kinshi
Kinshi is offline
Bijna alle jongens vinden sexy vrouwen leuk dus daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken! Heb je het er met hem al over gehad... dat jij je er niet goed bij voelt hoe hij met meisjes omgaat? Probeer er echt aan te werken hoor want dit gaat op den duur toch fout. Sterkte
Oud 19-02-2003, 22:08
Unexplained
Unexplained is offline
Maak het uit, en probeer het over een paar jaar nog eens. Misschien ben je dan wel klaar voor een relatie. (en hij misschien ook wel)
Oud 20-02-2003, 17:27
medi
medi is offline
mja... uitmaken kan ik al zeker niet, daarvoor zie ik hem veel te graag... en ik praat er véél met hem over, maar toch zie ik hem nog veel naar meisjes zien enzo (zelfs als ik naast hem loop) écht niet tof...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 18:01
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
medi schreef:
uitmaken kan ik al zeker niet
Dit nou net het probleem. Je bent psychologisch en sociaal volledig afhanklijk van hem, en daar ontstaat ook de jaloersheid door.
Oud 23-02-2003, 16:25
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
deal with it!
*kijkt voor de zekerheid nog even in zijn broek*

Ik ben toch echt nog altijd een jongentje, en hoewel ik zowieso weinig fantaseer, heb ik sinds ik verliefd op haar werd nooit over een ander dan mijn vriendin gefantaseerd.

Ik ben trouwens ook enorm jaloers, en bovenden erg bezitterig, overgevoelig en zeurderig. Ik vraag me af wat ik dan zo fantastisch doe dat ze nog altijd bij me is..

Q.

edit: typo
Oud 23-02-2003, 16:33
elledc
elledc is offline
Citaat:
II_Duce schreef:
Wat jammer voor hem... je hebt toch een vriendin
heb je dat toch niet nodig!!!
helemaal mee eens!
Citaat:
Denise84 schreef:
deal with it!
Alsof dat zo vanzelfsprekend is!?

Mij interesseert het helemaal niet meer zoals voorheen om naar naakte jongens te kijken of te fantaseren erover nu ik een vriend heb. Ik heb genoeg met hem, zo hoort het ook! En zo hoort het ook wederzijds vind ik!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 16:34
elledc
elledc is offline
Citaat:
Quistnix schreef:
*kijkt voor de zekerheid nog even in zijn broek*
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 16:46
Signy
Signy is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Maak het uit, en probeer het over een paar jaar nog eens. Misschien ben je dan wel klaar voor een relatie. (en hij misschien ook wel)
...
Oud 23-02-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Quistnix schreef:

Ik ben trouwens ook enorm jaloers, en bovenden erg bezitterig, overgevoelig en zeurderig. Ik vraag me af wat ik dan zo fantastisch doe dat ze nog altijd bij me is..
heb ik dus ook.. maar mijn vriend is ook jaloers de rest niet zo, maar wel jaloers.. dusja 'k denk dat dat 't is
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
mensen die nog niet toe zijn aan een echte relatie, zijn er vaak ook nog niet aan toe om het uit te kunnen maken en later op te kunnen pakken... dus dat is niet zinnig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten