Advertentie | |
|
![]() |
|
Vrijdag a.s. zal de Minardi van 2003 (waarin onze Jos naar t podium gaat rijden) in de nieuwe kleurenstelling te zien zijn op het autosport-evenement Race&Rally.
Voor meer info: Race-Rally.net of Verstappen.com Ik ben iig heel benieuwd... ![]()
||
Citaat:
Jordan en Minardi krijgen waarschijnlijk allebij de Cosworth-motor van het 2e half jaar van vorig jaar. (p.s. voor degenen die het niet weten: Cosworth = Ford)
||
Citaat:
Vandaag is de nieuwe Renault gepresenteerd: ![]() ![]() De kleurenstelling is hetzelfde als vorig jaar. Naar mijn mening een goeie keuze, de Renault vond ik vorig jaar namelijk de mooiste wagen op de grid. ![]() ![]() (Wel een opvallend vreemde neus... ![]()
|
Idd vandaag heeft Jaguar zijn nieuwe auto voorgesteld voor het wereldkampioenschap Formule 1 in 2003. De Britse renstal koos het testcircuit van Ford in Lommel uit om de R4 aan de wereld te laten zien.
De nieuwe wagen zal in 2003 bestuurd worden door de Australiër Mark Webber, die van Minardi komt, en de Braziliaan Antonio Pizzonia, die zijn debuut maakt in de Formule 1. De Jaguar R4, met een Ford Cosworth V10 als motor, werd in het testcentrum van autoconstructeur Ford in Lommel getest. De eerste proefritten op een Formule 1-circuit worden in Barcelona gereden. Jaguar debuteerde in 2000 in de Formule 1. Het nam toen de renstal van Jackie Stewart over. Vorig jaar werd de Jaguar zevende bij de constructeurs met acht punten. Bescheidenheid is troef bij Jaguar Racing. "2003 wordt een jaar van wederopbouw. We hadden drie heel moeilijke seizoenen, maar we hebben verdraaid veel geleerd", aldus vice-preseident Richard Parry-Jones in de virtuele presentatie van de Jaguar R4. "Daar hebben we gebruik van gemaakt bij de herstructurering van het team. We stellen geen hoge verwachtingen in termen van resultaat, want er is tijd nodig om technische competentie te ontwikkelen en de resultaten op het circuit te versterken." Op dat moment was ik in Lommel ![]()
|
Verwijderd
|
Wat mij opvalt is dat er veel teams opeens een wel heel spitse neus hebben. Als je bijvoorbeeld die foto van de williams van voren ziet...die neus lijkt geen eind aan te komen. Ben eens benieuwd of dit ook het beste resultaat zal leveren, of de neus van de mclaren, die waarschijnlijk een stuk breder zal zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
De nieuwe Williams zijn tot nu toe nog niet bepaald succesvol... 9e en 10e in barca vandaag (dacht ik).
|
Verwijderd
|
http://www.raceplanet.net/shownews.p...86&sort=normal
Voor de launch van Ferrari heeft raceplanet al foto's van de nieuwe Ferrari ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Die Sauber is dit jaar toch wat mooier dan vorig jaar.
![]() Die lelijke witte neus is nu minder opvallend doordat ze de kleuren een beetje gestroomlijnd in elkaar laten overgaan. ![]() ![]() Opzich geen lelijke wagen, maar ook zeker niet de mooiste van het hele stel. ![]() Nu is het wachten alleen nog maar op: McLaren, Minardi en Jordan. ![]()
|
De nieuwe Jordan is vandaag gepresenteerd.
![]() ![]() Waar is de tijd gebleven dat de Jordans die mooie dierenkoppen op hun neus hadden staan? Die wesp, slang en haai maakten die wagen toch een stuk mooier en aggresiever. En er staan dit jaar wel heeel weinig sponsors op de wagen... Toch blijft het mooi dat geel. ![]() (begrijpt ineens waarom Ralph Firman bij Jordan rijd dit jaar ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |