Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien dat je eerst met iemand kunt gaan praten, die je al een beetje kent, maar die je nu nog niet echt in vertrouwen neemt, maar dat je eerst met haar/hem over vanalles en nog wat gaat praten, juist over die kleine dingen, waar je het nu nooit over hebt zeg maar, en dat als jij het gevoel hebt dat die persoon te vertrouwen is, dat je dan je grote problemen kan gaan vertellen.. Maar zoiets duurt natuurlijk wel een tijdje, want voordat je iemand echt alles toevertrouwd moet je meestal die persoon al een tijdje kennen..
Maar misschien kun je iemand uit je vriendengroep eens polsen, hoe zij daarover denken, en of je kunt uitzoeken, bij wie jij je het meest op je gemak voelt, en die persoon ook tijd in jou wil investeren...? in ieder geval succes! en ik hoop dat je iemand vind waarmee je kunt praten, groetjes hopefully. |
![]() |
|
Ik herken dit wel een beetje, ik heb het niet met iemand uit mijn omgeving gedaan, maar ik heb mijn hele verhaal op msn verteld aan een wildvreemde die ik op een chatbox ontmoet had. Was ook niet van te voren gepland. Het was wel zo dat het klikte tussen ons. Het lucht op, alles vertellen. Als je er behoefte aan hebt mag je hetzelfde bij mij doen, ik schijn goed te kunnen luisteren. Mijn msn adres staat in me profiel. Veel sterkte
Leen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Reuma Verwijderd | 17 | 10-07-2004 18:07 | |
Psychologie |