![]() |
|
www.filzis-world.de.vu
click op news, en daar staat een linkje in. Het is niet superhoge kwaliteit maar het geeft wel een idee. Wat ik zo hoor zijn ze niet heel erg veranderd, en het is echt een single-liedje. Ben benieuwd naar rest van het album.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
standaard en simpel vind ik het allerminst, en tsja, uiteindelijk zijn er bijzonder weinig bands die niet commercieel willen zijn!
kijk maar eens op www.lpunderground.com en ga naar lptv, best complex... |
![]() |
|
Ik vond het eerste album echt vet, helemaal grijs gedraaid op vakantie (toen was nog alleen one step closer uit)
Ik kom op school beginnen al die trance pikkies tegen me aan te zeiken dat ze linkin park zo vet vinden, blablabla,........ARGH k werd er gek van!!! Dat is hetgene dat ik jammer vind... De hele sfeer erom heen werd zo anders daardoor, hoewel ik crawling en sommige andere nummers nog steeds vet vind (my december) ff luisteren: Mmmm... wel relaxted... k hoop niet dat dit het beste nummer van de nieuwe cd is, maar het geeft hoop *voelt weer vakantiegevoel*
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
linkin park is commercieel
boeiend? laat ze maar lekker dikke knake verdienen, zou ik ook doen... ennuh hun eerste cd was toch echt wel enigszins geniaal ![]() ik vond bijna elk nummer prachtig om naar te luisteren, en die remix cd is ook heel erg goed in elkaar gezet. vind het dan weer jammer dat ik dit nieuwe nummer geen zak aan vind
||
![]() |
Citaat:
|
|