![]() |
|
![]() |
Dat is niet geil, dat is gewoon dapper door de drank. En dan willen ze alles uitproberen, ook jou.
Ik word van alcohol niet geil, wel vrolijk. Van hasj ook niet, wel lekker rielekst-weetjewel. Geil word ik van mijn hormonen. Maar ik ben dan ook niet aan de pil, dan word je geregeerd door je hormonen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Van 2 breezers niet echt nee (wil je zeggen dat daar alcohol in zit?
![]() ![]() Naah zoals Qimm al zei, het is ook het hele gebeuren eromheen. De leuke jongens die er rondlopen, de stomende latin muziek (euh... met een beetje fantasie ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik word wel geiler van alcohol denk ik, maar misschien is het wel gewoon zo dat mensen door alcohol makkelijker doen wat ze willen (gevoelsmatig) ipv er moeilijk over na te denken en allerlei voors en tegens af te wegen.
maar jah, breezers drink ik niet en ik kan me niet voorstellen dat het specifiek bij breezers het geval zou zijn...
|
![]() |
haha wat een mooie topic.
ik drink geen breezers maar goed, ik word er niet per definitie giel van als ik wat meer heb gedronken, ik durf wat meer, maar is dus niet zo dat ik jongens ga versieren die ik ervoor ook al niet zag zitten. Als ik iemand stiekem al wel leuk vond en ik ben aangeschoten tja dan ben ik wel heel stuk duidelijker in wat ik wil.
|
![]() |
BREEZER is vor klein mannen die eigelijk geen alcohol lusten en dan zowa de stoere uithangen me hunnen "BREEZER".Als ge dan toch gene alcohol lust drinkt dan ne fanta ofzo (das toch allemaal hetzelfde mor dan maakt ge u tenminste wa minder belachelijk).
tot zover deze wijze raad..... VUILE GABBERS.... citaat: "... airmaxen zorgen voor het ultieme hakgemak... en onze sportkledij neemt het zweet goed op..." man, wa haat ik die vuile vuile gabbers... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik word knuffelig van alcohol, wat opgevat kan worden als geil, maar het dus niet is
![]() van breezers trouwens niet, daarvan krijg ik alleen maar een hoop slijm in m'n keel ![]() ennem, dat meiden geil worden van alcohol en mannen minder: lees het topic eens, overal meisjes die zeggen dat ze niet geil worden van alcohol... en mannen worden niet minder geil, alleen minder potent ![]() ik denk dat het feit vooral is dat mensen die alcohol hebben gedronken, meer andere mensen aanraken, en bovendien minder nadenken over of ze iets durven of niet... en dan ga je iemand aanraken, en diegene is een gefrustreerde jongen van 16, en die denkt dat je geil bent en gaat je zoenen, en omdat je niet nadenkt zoen je maar terug ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Misschien wel oneerlijk van me maar dit grapje vond ik WEL HEEL LEUK ![]() Wor niet geil van breezers en idd wor ik ook knuffelig van alcohol!! vind niemand erg ![]() Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 17:29. |
![]() |
|
ik drink bijna nooit breezers
meer passoa maar ja het kan wel eens voorvallen at het gebeurt is al voorgevalle toen ik weg was begon paal te dansen en me bijna uit te kleden (vriend hield me tegen) maar ja gebeurt wel eens meer ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
De Kantine |
misschien weten jullie nog leuke meiden vragen... pienie | 18 | 09-11-2005 10:51 | |
Psychologie |
Pesten (opdr. school) Verwijderd | 31 | 20-01-2004 09:42 | |
Seksualiteit |
Waarom vinden jongens bi-meisjes interessant? Nadia Durnen | 74 | 16-02-2003 11:53 | |
Seksualiteit |
S.com Bi-meiden meeting? Sister Bliz | 327 | 12-10-2002 16:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |