Advertentie | |
|
![]() |
|
wat botbreuken en kneuzingen met sporten (doe 4 verschillende vechtsporten).
Maar ergens blunder vondt deze : Moest tijdens groot tournooi in amsterdam (werd uitgezonden door Eurosport) Een demonstratie houden met de Katana (zo'n groot samurai zwaard). en die dingen zijn vlijmscherp. Nu heb ik aan m'n band zo'n schede (niet lachen!) hangen waar dat zwaard in gaat. Alleen tijdens de seremonie mag je daar niet naar kijken, je moet dus voor je uitkijken. En toen deed 'k dat zwaard net naast de schede, Tsjoep, band doormidden, die viel dus op de grond, en m'n kimono (dat witte jasje) die dichtword gehouden door die band sprong dus open. En dat voor zo'n supergroot publiek + tv.
|
Verwijderd
|
Uhhh... Voor de herfstvakantie bal tegen mijn duim met indian dutch, zodat mijn muis helemaal dik werd. 1 week later achillespees gescheurd met hockey (6 maanden zoet mee), en 5 weken geleden heb ik mijn arm gebroken met skaten (jochie liep voor me langs toen ik in de halfpipe naar beneden ging, waardoor ik moest uitwijken, wat dus verkeerd ging, oh ja, jongentje is ongedeerd). Dus ik heb weinig gesport dit jaar
![]() |
![]() |
|
![]() |
kijk, ik doe aan atletiek
en ik moest hoogspringen op een wedstrijd de lat stond op 1.35 en aangezien ik maar 1:60 ben is dat best hoog as je aan komt lopen dus ik spring vol moed maar (natuurlijk) gaat die lat er ruim af,wat was nou het pijnlijke gedeelte;ik landde op met mijn rug volop de lat ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
T ergste.. Uhm.. das een moeilijke, ik ben nog al een brokken piloot, heb regelmatig ergens last van...
Maar een dikke koe ![]() |
![]() |
|
![]() |
met handbal enkel gebroken
en mn enkel wel weet ik hoevaak verzwikt.. en niet zo'n klein beetje ook niet.. en een meisje een beetje verkeerd geraakt met handbal.. en toen zag ik haar de volgende dag op krukken lopen op school.. oepsie..
|
![]() |
Beetje oud topic maar goed!
Ik heb verschillende dingen gehad met het paardrijden. gekneusde heup en enkels, verdraaide knie. Ik heb eigenlijk alles wel een keer gekneusd. maar dat kan ook wel in 10 jaar met knollekes omgaan. ![]() Tot nu toe is het ergste wat me overkomen is dat ik met m'n kop (+cap) tegen een paal aan was geknalt en ik ben toen 10 minuutjes bewusteloos geweest. ![]() ![]() ![]() En daar wil ik het ook graag bij houden, liever geen gebroken armen etc. ![]() |
![]() |
|
In de jaren waarin ik voetbal heb gespeeld, ben ik eigenlijk nooit geblesseerd geweest
![]() Maja, kwam omdat ik geen felheid had ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |