Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 19:39
D4RkCyB3R
D4RkCyB3R is offline
Mja ik heb dus een probleempje. Ik had ruzie met x. Y wou dat het goed kwam tussen ons en heeft het dus goed gepraat. Toen vroeg X aan me of die kameraad niet wat voor mij was. Ik vond dat niet kunnen dat je zoiets gaat vragen tussen vrienden en ik heb dat dus tegen Y gezegt. Ondertussen heeft X onze msn'n zitten scannen en heeft dus alles gezien wat ik tegen Y heb gezegt.

Ik ben dus zeer kwaad op X. Maar als ik X laat vallen, ben ik Y ook kwijt maar Y is een keitoffe jongen en ik wil um echt niet kwijt... wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2003, 19:56
Verwijderd
tegen X zeggen dat je kwaad bent, het met hem uitpraten, hem laten beloven dat hij je voortaan jouw privacy gunt, en dan zorgen dat alles weer goed komt... dan hoef je X niet te laten vallen, raak je Y ook niet kwijt, en weet X dat jij zulk gedrag niet leuk vindt
nooit zomaar mensen laten vallen
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 19:57
D4RkCyB3R
D4RkCyB3R is offline
Mja dankjewel, maar X heeft me al heel veel geflikt
En hij wil morgen ook naar mijn school komen
Ik weet het gewoon echt niet meer, ik denk dat ik morgen eerst met Y praat
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
D4RkCyB3R schreef:
Ik ben dus zeer kwaad op X. Maar als ik X laat vallen, ben ik Y ook kwijt maar Y is een keitoffe jongen en ik wil um echt niet kwijt... wat moet ik doen?
Heeft X of Y gezegd dat als je X laat vallen je Y ook kwijt bent of denk je dat zelf? Ik ga nu even van mezelf uit. Je hoeft toch geen vrienden te zijn met de vrienden van jouw vrienden. Dus als ik met iemand vrienden ben hoef ik die persoon zijn vrienden niet als mijn vrienden te rekenen. Degene die dat bepaalt ben jijzelf. Het zal misschien wel een vreemde situatie wezen, maar als Y echt een goede vriend voor jou is zal hij toch begrip ervoor moeten opbrengen. Dus ik zou met Y gaan praten en niet naar de praatjes van X luisteren aangezien hij je al vaker beet heeft genomen. Probeer dat ook aan Y uit te leggen, waarom je X zou willen laten vallen zonder dat het achterbaks word.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten