Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 19:09
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
vaak heb ik in mijn huis, dat ik bijvoorbeeld ergens loop, in het donker of als het schemert, dat ik er snel *weg* moet. Soms wordt ik dan zo bang ('s nachts vooral) dat ik terug naar m'n bed ren, m'n dekens over m'n hoofd doe en rustig probeer adem te halen. Is dit gewoon bang zijn voor het donker of zou het ook iets anders kunnen zijn? Bij anderen heb ik dit niet.
Oud 14-01-2002, 19:36
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
niemand?
Oud 15-01-2002, 09:34
legatus
legatus is offline
Is er ooit iets voorgevallen waardoor je nu zo bang voor het donker zou kunnen zijn? Verzamel al je moed en doe het tegenovergestelde. Loop de schim tegemoet, het is even doorzetten maar ik doe het ook wel eens.
Oud 15-01-2002, 13:00
In_flames
In_flames is offline
Het kan zijn dat je een aanwezigheid voelt van iemand anders. Is het zo`n zelfde soort gevoel als of er iemand naar je kijkt? Ik heb zo iets namelijk wel eens.
Oud 15-01-2002, 13:36
Fly to Rivendel
Fly to Rivendel is offline
dat heb ik ook wel vaak. als ik snachts door de gang weer naar boven moet lopen word ik altijd bang omdat ik daar al 2 keer 'iets' (ik weet niet wat, een vlek of een schim ofzo) heb gezien, dan ren ik ook altijd naar boven en kruip onder de dekens
Oud 15-01-2002, 13:53
vigor mortis
vigor mortis is offline
dat hebbik ook heel vaak, vooral de laatste tijd. Als ik bijvoorbeeld door het bos loop als ik de hond uitlaat moet ik de hele tijd omkijken want ik heb dan heel erg het gevoel dat er iemand naar me kijkt/achter me loopt.... klinkt nogal paranoide eiglijk maar het is wel heew eng
ik weet precies wat je bedoeld
Oud 15-01-2002, 14:33
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
jah het is idd net zoiets alsof iemand naar je kijkt...heel eng
Oud 15-01-2002, 18:59
Verwijderd
Ik heb iets gehad wat bijna hetzelfde was. Ik lag samen met m'n vriend in bed, niets bijzonders, maar toen hij het licht uitdeed barste ik in tranen uit. M'n moeder vond typisch. Ik heb een paar dagen geleden een slechte thriller gezien, ik vond het niet echt eng, maar toen ik in bed lag ging er een vreselijke angst door me heen. Ik heb dit al vaker gehad en het zou ook door de zenuwen van de tentamens kunnen komen. Maar ik heb er dus al ervaring mee en altijd als ik zoiets heb ga ik een homepatisch middel innemen (Avena Sativa - A. Vogel) en daarna kan ik altijd weer prima slapen. Avena Sativa werkt geweldig tegen zenuwen e.d. en daarom raad ik het ook maar aan.

Blessed Be.
Tinkerbell
Oud 15-01-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
ScarletWithin schreef:
jah het is idd net zoiets alsof iemand naar je kijkt...heel eng
Toen ik tien was ofzo, heb ik heel vaak gedacht dat er iemand naar me keek, toen heb ik mezelf wijsgemaakt dat het de vogels waren die naar me keken. Dit is wel overbodige informatie, maar ik moest het gewoon kwijt.
En...
Zou het niet zo kunnen zijn dat aanwezigheid van geesten voelt?
Blesed Be
Oud 15-01-2002, 19:17
watermannetje
watermannetje is offline
keej, tis wel eng ja, maar kun je die schim niet proberen te zien als iets wat er nou eenmaal bij hoort, wat er nou eenmaal is, waar je niets aan kunt doen dus ook het beste niets van aan kunt trekken.
het zou best wel kunnen zijn dat er iets is ja maar in elk huis zitten geesten, daar kun je niets aan veranderen, misschien is het wel een geest die over je huis waakt ofsow, dan is het alleen maar fijn als hij er is want dan weet je dat er iemant je beschermt
probeer daar dan eens aan te denken. tenzij je het onzin vind natuurlijk wat ik hier schrijf...
Oud 15-01-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
watermannetje schreef:
keej, tis wel eng ja, maar kun je die schim niet proberen te zien als iets wat er nou eenmaal bij hoort, wat er nou eenmaal is, waar je niets aan kunt doen dus ook het beste niets van aan kunt trekken.
het zou best wel kunnen zijn dat er iets is ja maar in elk huis zitten geesten, daar kun je niets aan veranderen, misschien is het wel een geest die over je huis waakt ofsow, dan is het alleen maar fijn als hij er is want dan weet je dat er iemant je beschermt
probeer daar dan eens aan te denken. tenzij je het onzin vind natuurlijk wat ik hier schrijf...
Je moet zowieso alles van de beste kant bekijken. BV: Als je Pfeiffer krijgt hoef je niet mee te doen aan gym (Als je mazzel hebt)
Oud 15-01-2002, 20:01
ongekend
ongekend is offline
jah, kheb dat ook, voordat ik hier op de pc kwam had ik het zelfs. dek dat ik dit gevoel nog feller zal hebbe door deze topic, ik vertrouw die shit nie over geeste, alles kan.
de deur van men ouder hen kamer staat altijd open, en dan is er precies een donkerdere vlek, ... ik HAAT dat gevoel, precies of iemand staart, dan loop ik naar onder als ik nie alleen ben tenminste
Oud 15-01-2002, 20:09
hoeva
hoeva is offline
whaa...
ik heb altijd het gevoel of er iemand
naast me staat, of achter me.
soms vink ut eng,
soms nie...
kheb oowk vaak dat ik denk:
nu komt rammtein op tv.
kijk ik op tv... jah hoor: rammstein!
of: misschien beld er vandaag iemand om iets af te spreken... en gebeurd ut oowk nog... vaaaag majah
Oud 17-01-2002, 14:46
Verwijderd
Dat heb ik ook.. Het is echt heel erg..Dan wor ik opeens zo bang, terwijl ik helemaal niet weet wat er is. Ik heb dan het gevoel dat mijn kamer omgeven is met allerlei wezens/geesten die ik niet kan zien ensow..is echt heel eng. Soms dan denk ik dat het mn opa is, die 7 maanden terug is overleden. Zou dat kunnen?
Oud 17-01-2002, 16:06
Belladonna
Belladonna is offline
Ik heb dat af en toe als ik achter ons huis loop, dat ik moet renen, omdat ik voel dat er iemand achter me loop,en dat ik moet rennen en dat word ik bijna panisch maar soms heb ik dat zelfde gevoel maar dan voel ik dat ik gewoon rustig kan blijven.

vaag!!!

xx suus
Oud 17-01-2002, 20:41
Da Girl
Da Girl is offline
Dit heb ik ook heel vaak. Ik heb dan het gevoel dat er zo iemand op me nek kan springen en dan krijg ik egt zown shot van adrealine door me lijf. Word ik egt heel bang van. ik heb dit alleen in huis. Op straat niet zo erg. Maar ik fok mezelf altijd heel erg op als zoiets gebeurt. Dan komen er gewoon woorden en beelden dor me hoofd zeg maar, dat ik eraan ga denken, wel heel snel hoor, maar toch wil ik dan snel naar me bed, of het ligt aan. Ik ben gewoon bang in het donker, that's it!
Oud 18-01-2002, 08:44
Verwijderd
Ik heb het ook een tijdje gehad. Vooral als je er dan over na gaat denken. Ik heb het nooit als er iemand bij me is. Mijn zusje had ook zo'n gevoel die heeft toen een maand bij me geslapen uit angst
Mijn moeder verklaarde dat het aan slapeloosheid lag. Ik heb het nu al heel lang niet gehad. Gelukkig
Advertentie

Regels voor berichten