Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
keej, tis wel eng ja, maar kun je die schim niet proberen te zien als iets wat er nou eenmaal bij hoort, wat er nou eenmaal is, waar je niets aan kunt doen dus ook het beste niets van aan kunt trekken.
het zou best wel kunnen zijn dat er iets is ja maar in elk huis zitten geesten, daar kun je niets aan veranderen, misschien is het wel een geest die over je huis waakt ofsow, dan is het alleen maar fijn als hij er is want dan weet je dat er iemant je beschermt probeer daar dan eens aan te denken. tenzij je het onzin vind natuurlijk wat ik hier schrijf... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jah, kheb dat ook, voordat ik hier op de pc kwam had ik het zelfs. dek dat ik dit gevoel nog feller zal hebbe door deze topic, ik vertrouw die shit nie over geeste, alles kan.
de deur van men ouder hen kamer staat altijd open, en dan is er precies een donkerdere vlek, ... ik HAAT dat gevoel, precies of iemand staart, dan loop ik naar onder als ik nie alleen ben tenminste ![]()
|
whaa...
ik heb altijd het gevoel of er iemand naast me staat, of achter me. soms vink ut eng, soms nie... kheb oowk vaak dat ik denk: nu komt rammtein op tv. kijk ik op tv... jah hoor: rammstein! of: misschien beld er vandaag iemand om iets af te spreken... en gebeurd ut oowk nog... vaaaag majah
|
Verwijderd
|
Dat heb ik ook.. Het is echt heel erg..Dan wor ik opeens zo bang, terwijl ik helemaal niet weet wat er is. Ik heb dan het gevoel dat mijn kamer omgeven is met allerlei wezens/geesten die ik niet kan zien ensow..is echt heel eng. Soms dan denk ik dat het mn opa is, die 7 maanden terug is overleden. Zou dat kunnen?
|
![]() |
|
Ik heb dat af en toe als ik achter ons huis loop, dat ik moet renen, omdat ik voel dat er iemand achter me loop,en dat ik moet rennen en dat word ik bijna panisch maar soms heb ik dat zelfde gevoel maar dan voel ik dat ik gewoon rustig kan blijven.
vaag!!! xx suus
|
![]() |
Dit heb ik ook heel vaak. Ik heb dan het gevoel dat er zo iemand op me nek kan springen en dan krijg ik egt zown shot van adrealine door me lijf. Word ik egt heel bang van. ik heb dit alleen in huis. Op straat niet zo erg. Maar ik fok mezelf altijd heel erg op als zoiets gebeurt. Dan komen er gewoon woorden en beelden dor me hoofd zeg maar, dat ik eraan ga denken, wel heel snel hoor, maar toch wil ik dan snel naar me bed, of het ligt aan. Ik ben gewoon bang in het donker, that's it!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook een tijdje gehad. Vooral als je er dan over na gaat denken. Ik heb het nooit als er iemand bij me is. Mijn zusje had ook zo'n gevoel die heeft toen een maand bij me geslapen uit angst
Mijn moeder verklaarde dat het aan slapeloosheid lag. Ik heb het nu al heel lang niet gehad. Gelukkig |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vluchten voor problemen magicflower | 6 | 21-07-2003 15:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Saddam Hussein is gevlucht naar Wit-Rusland? Gatara | 43 | 27-04-2003 14:44 | |
Psychologie |