Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
vrienden van mij organiseren ook (nog steeds van dit soort feesten). Ze noemen zichzelf K.I.K. Records (Krank Im Kopf Records) en ze verblijven in Doetinchem. Als je meer info over hun feesten wilt moet je ff http://www.krankimkopf.f2s.com/ checken. Het laatse feest was echt een vet succes. Ze hadden o.a. DJ BUZZ FUZZ gehuurd!
M@zZelzZ, Niels |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
VRTX
|
![]() |
[/QUOTE] Ik hoop het niet want dan moeten we weer naar die klere muziek (als je het al zo kan noemen) luisteren. Kan iemand mij vertellen wat er interessant is aan die eeuwig dreunende bass drum? Ik vind er namelijk echt geen ene reet aan! VRTX [/B][/QUOTE] niks aan toe te voegen
|
![]() |
ik ga sinds eind 1997 naar houseparty's en het bevalt me heel goed, ik ga 2 juni ook naar masters of hardcore maar ik ga niet meer zo vaak nu effe, examens enzo... Maar ik heb heel veel verschillende meningen gehoord over antwerpen hoor, te druk, heel goed gedraaid, nah het zal allemaal wel hoor HIHI
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
mysteryland draait gewoon trance dat is echt zooo gay commercieel (kiddo underground noemen ze dat)
en eeerhw hardcore wat is dat eigenlijk, zodra het ritme ontbreekt is het voor mij geen techno meer dus dan zou Micropoint zo ongeveer hardcore zijn en dat vind ik mwa neeh toch maar techno ![]() Marc
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
jah, nu jullie het er over hebben: ik zie ze tegenwoordig wel weer vaker op straat rondwaggelen. is het nou eigelijk nog steeds zo dat die mensen in ausies rondlopen of wat? (ik kijk nooit zo naar wat ze aan hebben, ik vind de kapsels meestal krea genoeg
![]() Er loopt sinds maandag een jongetje bij mij op school rond, en die heeft zo'n kaalgeschoren hoofd met zo'n streep... ik weet zeker dat ie gabbie gabbie is, vanwege zn tas. Ik vraag me af of mensen op 15 jarige leeftijd die muziek nou echt gaaf vinden of dat ze met andere mensen meelopen....?
|
Hardcore is pas dood als niemand het meer luistert en dat is dus helemaal niet zo. Hardcore is weer op volle gang bezig met de Newstyle, ook al is dat niet helemaal geweldig. Maar jah, alles veranderd op z'n tijd. En nog voor al die domme Gabberwanabee's, je hoeft helemaal geen gabber te zijn om hardcore leuk te vinden stelletje sukkels... JE MOET JE MUIL HOUWE!!!!!!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ennuh Strak nummer he: JE MOET JE MUIL HOUWE!!!!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|