Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2002, 12:05
shania
shania is offline
Ooit las ik dat je kunt leren de aura te zien. Ik zou nu graag willen weten of dat ook zo is. En ik zou het leuk vinden als iemand die dit kan zijn of haar ervaringen verteld. Ik wil er graag meer over weten.
*knuf* liefs Shania
Oud 16-01-2002, 13:44
legatus
legatus is offline
Leren Aura zien? En wat het mag het nut ervan zijn? Er zijn ook Aura-cameras, veel handiger en betrouwbaarder.
Oud 16-01-2002, 17:14
prulleke
prulleke is offline
heyhey

er zijn enkele boeken op de markt en in de bieb met erg goede info! Probeer dat eens,

het nut van aura's zien? Je weet vaak hoe iemand zich 'echt' voelt, ook als diegene het probeert te verschuilen
Oud 16-01-2002, 17:55
Noortjuh
Noortjuh is offline
Citaat:
prulleke schreef:
heyhey

er zijn enkele boeken op de markt en in de bieb met erg goede info! Probeer dat eens,

het nut van aura's zien? Je weet vaak hoe iemand zich 'echt' voelt, ook als diegene het probeert te verschuilen
ik zie ook aura's maar alleen als ik op een bepaalde manier kijk..sommige mensen zien altijd aura's om iemand heen ..zonder daar ook echt moeite voor te doen
lijkt me wel handig majah als je het nog nie zo goed kunt lijkt het me vrij onbeschoft iemands aura te bekijken (je moet er echt naar gaan staren voordat je wat ziet...ik iniedergeval) om verscholen gevoelens op te speuren

[Dit bericht is aangepast door Noortjuh (16-01-2002).]
Oud 16-01-2002, 18:10
watermannetje
watermannetje is offline
je zou er misschien mensen mee kunnen helpen? als ze erg ziek zijn ofzo?
Oud 16-01-2002, 19:22
Me and You
Me and You is offline
Citaat:
legatus schreef:
Leren Aura zien? En wat het mag het nut ervan zijn? Er zijn ook Aura-cameras, veel handiger en betrouwbaarder.
Maar kunnen die cameras meteen fotos laten zien op straat?
Oud 17-01-2002, 18:14
legatus
legatus is offline
Het zijn video-aura-camera's. Aura's zijn wel echt maar de inhouden zijn tot goddelijke krachten aantoe uitgelegd. Ze zijn gewoon te zien, overal. Niks bijzonders aan ook al vind iedereen die kleurtjes zo mooi...
Oud 17-01-2002, 18:42
Ultimecia
Ultimecia is offline
ehm....ookal is dit niet helemaal het onderwerp, toch heb ik iets wat ermee te maken heeft...
ik kan namelijk de aura van een persoon aanvoelen, en dus weten hoe de mensen echt zijn van binnen en of ze goede of slechte bedoelingen hebben...ik vind het best handig maar ook raar...sorry dat ik hiermee kom binnenvallen maar ik moest het ff kwijt toen ik de topic zag...
Oud 17-01-2002, 19:32
KiPracticer
KiPracticer is offline
Nice. Ik heb dat ook in zekere mate, en ook lijk ik gevoelens van andere te voelen en over te nemen
(en nee legatus, ik wil niet nog een discussie met je beginnen, dus geen reply plz)
Oud 17-01-2002, 19:59
hoeva
hoeva is offline
uuh.. xie ut uit mezelf

vooral bij mun latijn lerares...
vet vaag... xie ut nie bij iedereen
gelukkig nie... aleemaal kleurtjes om
me heen
Oud 17-01-2002, 20:39
legatus
legatus is offline
Ik mag replyen wanneer ik wil. Anders word het hier [wat het al is] een groep mensen die elkaar de gekste dingen aanpraten.

Wat paranormaal begaafden wel erg goed kunnen is het aanpraten van psychische problemen. Paranoia bijv. Ik zeg ook niet dat ieder persoon het doet maar zonder het in de gaten te hebben laten we mensen in dingen geloven die niet bestaan of niet in de vorm waarin ze uitgelegd worden.
Oud 18-01-2002, 19:51
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
legatus schreef:
Ik mag replyen wanneer ik wil. Anders word het hier [wat het al is] een groep mensen die elkaar de gekste dingen aanpraten.

Wat paranormaal begaafden wel erg goed kunnen is het aanpraten van psychische problemen. Paranoia bijv. Ik zeg ook niet dat ieder persoon het doet maar zonder het in de gaten te hebben laten we mensen in dingen geloven die niet bestaan of niet in de vorm waarin ze uitgelegd worden.
ieder mens heeft zijn eigen waarheid dat zou iedereen moeten weten en mensen moeten zich ook nix aan laten praten tenzij ze t zelf natuurlijk ook geloven
Oud 20-01-2002, 16:27
legatus
legatus is offline
Je buigt de woorden wel weer leuk maar subjectieve realiteit en objectieve realiteit is anders.

Als de één in kabouters geloofd en de ander niet is niet het geval hier. We praten over de echtheid van de woorden die uitgesproken worden en het feit dat er geen bewijs voor is.

Plus het bewijs dat mensen veel onzin-verhalen vertellen als mythen en legendes die als waarheid worden aanschouwd. ATLANTIS is ook geheel verkracht en het was gewoon een eiland met mensen die verwoest is.

Zoek eerst eens uit wat echt bestaat en wat niet en geloof niet zomaar. Dat is wat ik graag zou willen maar als iedereen Sinterklaas of de kerstman belachelijk vind maar het normaal vind dat engelen elke dag je komen helpen met je dagelijke bezigheden dan zie je bepaalde dingen toch erg krom.

Regels voor berichten