| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Het zijn video-aura-camera's. Aura's zijn wel echt maar de inhouden zijn tot goddelijke krachten aantoe uitgelegd. Ze zijn gewoon te zien, overal. Niks bijzonders aan ook al vind iedereen die kleurtjes zo mooi...
|
|
|
|
ehm....ookal is dit niet helemaal het onderwerp, toch heb ik iets wat ermee te maken heeft...
ik kan namelijk de aura van een persoon aanvoelen, en dus weten hoe de mensen echt zijn van binnen en of ze goede of slechte bedoelingen hebben...ik vind het best handig maar ook raar...sorry dat ik hiermee kom binnenvallen maar ik moest het ff kwijt toen ik de topic zag...
|
|
|
|
Ik mag replyen wanneer ik wil. Anders word het hier [wat het al is] een groep mensen die elkaar de gekste dingen aanpraten.
Wat paranormaal begaafden wel erg goed kunnen is het aanpraten van psychische problemen. Paranoia bijv. Ik zeg ook niet dat ieder persoon het doet maar zonder het in de gaten te hebben laten we mensen in dingen geloven die niet bestaan of niet in de vorm waarin ze uitgelegd worden.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Je buigt de woorden wel weer leuk maar subjectieve realiteit en objectieve realiteit is anders.
Als de één in kabouters geloofd en de ander niet is niet het geval hier. We praten over de echtheid van de woorden die uitgesproken worden en het feit dat er geen bewijs voor is. Plus het bewijs dat mensen veel onzin-verhalen vertellen als mythen en legendes die als waarheid worden aanschouwd. ATLANTIS is ook geheel verkracht en het was gewoon een eiland met mensen die verwoest is. Zoek eerst eens uit wat echt bestaat en wat niet en geloof niet zomaar. Dat is wat ik graag zou willen maar als iedereen Sinterklaas of de kerstman belachelijk vind maar het normaal vind dat engelen elke dag je komen helpen met je dagelijke bezigheden dan zie je bepaalde dingen toch erg krom.
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Aura's koekje97 | 59 | 08-01-2012 20:13 | |
| Verhalen & Gedichten |