| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Denk ik. Zo voel ik het in ieder geval. Je dromen zijn een reflectie van jezelf, en de interpretaties van dingen die in dromen voorkomen, verschilt per persoon. PS ook al Lelystad? [Dit bericht is aangepast door Noortjemeisje (06-12-2001).] |
||
|
|
||
|
Citaat:
Na het lezen van deze topic bedacht ik mij dat ik zelf ook een droom heb die best vaak terugkomt, al een half jaar lang gemiddeld 1 keer per maand. Ik ben ergens aan het rennen (bos, drukke weg, overal dus) en ik wil zo hard mogelijk lopen maar elke keer is er iets dat mij tegen houdt. De ene keer is dat een enorme plas water waar ik doorheen moet, de andere keer hele harde tegenwind en weer een andere keer een kruispunt. Ik vraag me ook al sinds ik die dromen meerdere keren heb gehad af wat dit zou kunnen betekenen.
|
|
|
|
Als je je bewust bent dat je droomt (tijdens je droom dus), kun je laten gebeuren wat je wilt. Je kunt bijv. aan die mensen die je beschieten, waarom ze dat doen, je zou dan een verklaring krijgen, heb ik gelezen. Dat heet lucide dromen. Ik weet niet of 't werkt, want ik heb 't nooit geprobeerd.
|
|
|
|
Bij die eerste twee dromen denk ik eraan dat je misschien bang bent voor invloeden van buitenaf?
Of je denkt dat er mensen zijn die een bedreiging kunnen vormen voor jouw leefomgeving? Ik weet wel zeker dat er iets mis moet zijn, misschien moet je eens een keer naar een homeopaat gaan, heb ik ook gedaan en die kon me heel wat vertellen! Er zit er eentje in de buurt van geesbrug! 1e consult €80, tweede €40, wel duur maar je krijgt ook een soort minuscule pilletjes na het consult die je kunnen helpen. succes! X WiccaleenX
| Advertentie |
|
|
|
|