| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ganzenfield-experiment leverde informatie over telepathie op. Het probleem is dat telepathie praktisch onbruikbaar is als het zou bestaan; Iedereen heeft andere morelen en waarden, andere meningen waardoor informatie verkeerd aan zou komen. Veel mensen hebben hersenfuncties op verschillende plaatsen zitten dan bij anderen. Bijv: taal zit bij de één links, de ander rechts en bij chinezen aan twee kanten.
Daarnaast kan de persoon aan het fantaseren zijn en jij pikt het op: het is zeer subjectief en onbetrouwbaar.
|
|
|
|
We gebruiken wel meer dan 10% maar we kennen de hersenen in zijn geheel, wat het doet maar niet hoe het werkt.
Geen mysterieuze geheime plekken gevuld met bovenaardse krachten.
|
|
|
|
Mijn leraar noemt het bijgeloof dat alleen idioten en psychisch gestoorden geloven. Volgens hem is het allemaal onzin en oplichterij. Maargoed we hadden er dus een dicussie over bij nederlands en ik kreeg een 1 omdat ik er wel in geloof.
![]() Wel cool trouwens dat jouw leraar het tenminste wel geloofd.
|
|
||
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Digger3 (21-01-2002).]
| Advertentie |
|
|
|
|