Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 20:09
Oen
Oen is offline
Hij zei dat er eens een onderzoek geweeest is dat bewees dat paranormaliteit bestaat, het gaat hierbij dan om het communiceren van hersenen onderling. En als hij het zegt moet ik wel geloven. Dus van af nu>>Shrek and I am a believer.
Advertentie
Oud 19-01-2002, 20:39
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Oen schreef:
Hij zei dat er eens een onderzoek geweeest is dat bewees dat paranormaliteit bestaat, het gaat hierbij dan om het communiceren van hersenen onderling. En als hij het zegt moet ik wel geloven. Dus van af nu>>Shrek and I am a believer.
En mijn leraar laat zijn koffie instralen door een herhaling van een programma van Jomanda
Oud 20-01-2002, 17:22
legatus
legatus is offline
Ganzenfield-experiment leverde informatie over telepathie op. Het probleem is dat telepathie praktisch onbruikbaar is als het zou bestaan; Iedereen heeft andere morelen en waarden, andere meningen waardoor informatie verkeerd aan zou komen. Veel mensen hebben hersenfuncties op verschillende plaatsen zitten dan bij anderen. Bijv: taal zit bij de één links, de ander rechts en bij chinezen aan twee kanten.

Daarnaast kan de persoon aan het fantaseren zijn en jij pikt het op: het is zeer subjectief en onbetrouwbaar.
Oud 20-01-2002, 17:36
-L4rs-
-L4rs- is offline
Citaat:
legatus schreef:
[B]Bijv: taal zit bij de één links, de ander rechts en bij chinezen aan twee kanten.

B]
de hersenhelften zijn gelijk ingedeeld...

of je nou chinees bent of een neger maakt nix uit

Oud 20-01-2002, 18:28
legatus
legatus is offline
Het maakt wel degelijk uit.
Oud 20-01-2002, 19:23
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
we gebruiken maar 10% ofzo van onze hersenen, wie weet?? ik sluit t niet uit
Oud 20-01-2002, 21:06
legatus
legatus is offline
We gebruiken wel meer dan 10% maar we kennen de hersenen in zijn geheel, wat het doet maar niet hoe het werkt.

Geen mysterieuze geheime plekken gevuld met bovenaardse krachten.
Oud 21-01-2002, 11:46
Saraï_h
Saraï_h is offline
Lol
Oud 21-01-2002, 13:49
Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn leraar noemt het bijgeloof dat alleen idioten en psychisch gestoorden geloven. Volgens hem is het allemaal onzin en oplichterij. Maargoed we hadden er dus een dicussie over bij nederlands en ik kreeg een 1 omdat ik er wel in geloof.
Wel cool trouwens dat jouw leraar het tenminste wel geloofd.
Oud 21-01-2002, 16:41
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Mijn leraar noemt het bijgeloof dat alleen idioten en psychisch gestoorden geloven. Volgens hem is het allemaal onzin en oplichterij. Maargoed we hadden er dus een dicussie over bij nederlands en ik kreeg een 1 omdat ik er wel in geloof.
Wel cool trouwens dat jouw leraar het tenminste wel geloofd.
hmmm, is geen geldige reden, als jij gewoon met argumenten komt, mag hij jou daarom geen laag cijfer geven. Anders is het toch echt volgens de wet verboden naar mijn weten....

[Dit bericht is aangepast door Digger3 (21-01-2002).]

Regels voor berichten