Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 22:07
Ieme
Ieme is offline
Het is een beetje rare titel, dus ik zal even wat uitleggen.
Ik zit heel erg in de knoop met mijn toekomst en ik bedoel dan voornamelijk met mijn opleiding en mijn toekomstige werk. Ik zit nu in het eerste jaar van een opleiding die ik 'wel leuk' vind. Eigenlijk gekozen bij gebrek aan beter. Ik wil dus na dit jaar heel graag iets anders, maar weet absoluut niet wat. Ik heb al een studiekeuze/beroepstest gedaan, gepraat met advizeurs en decanen enz. enz. maar tot nu toe zonder effect. Nu had ik laatst het idee om het via de alternatieve weg te proberen. Ikzelf dacht aan een handlezer, hypnose, mijn moeder aan een auralezer. Misschien dat ik via die manier te weten kan komen wat ik werkelijk leuk vind en dat ik zo misschien een goede keuze kan maken voor mijn nabije toekomst. Ik doel dus niet ALLEEN op opleiding. Ik weet namelijk ook absoluut nog niet wat voor werk ik wil gaan doen. Echt geen flauw idee.
Mijn vraag is nu: heeft er iemand ervaring met het raadplegen van 'alternatieve' bronnen voor dit doel? Ik bedoel dan niet zelf (een kaartje leggen o.i.d), maar via een profesional.
Ik was niet van plan om mijn hele toekomst te laten bepalen door die mensen, maar misschien dat ze me op weg kunnen helpen of op ideeën brengen.
Hulp is gewenst!
Oud 23-01-2002, 22:18
Hannibal
Hannibal is offline
ja, ik kan je wel adviseren

Regels voor berichten