![]() |
|
Een groep Zweedse neonazi's, het Wasa-legioen, recruteert vrijwilligers om aan de kant van Saddams leger te vechten wanneer het komt tot een oorlog. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet vinden de neonazi's de verdediging van een bedreigd land belangrijker dan de strijd tegen de islam.
"Het is een beetje tegenstrijdig. We verzetten ons in Zweden tegen de islam, maar we zien er geen probleem in om ons in te zetten voor een islamitisch land dat wordt aangevallen door een grootmacht. Saddam Hussein is geen bedreiging voor de wereldvrede", verklaarde de leider van het Wasa-legioen, voormalig VN-vredessoldaat Curt Linusson, in de krant De bron ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik snap die gedachtenkronkel ook niet zo.
Als ze nou hadden gezegd: wanneer de VS Irak aanvalt, komen er enorme vluchtelingenstromen op gang die natuurlijk weer naar Zweden komen. En dat willen wij niet. Door mee te strijden met de Irakis kunnen we ervoor zorgen dat er veilige plekken in Irak blijven of kunnen we ervoor zorgen dat de VS zich een tweede keer bedenkt, waardoor die vluchtelingenstromen uitblijven. Dat zou ik iets logischer vinden ![]() (nog niet helemaal, want die vluchtelingen komen sowieso)
||
Citaat:
|
![]() |
Echt Irak heeft meer verborgen liggen dan je lief is en met een malloot als saddam hoessein aan de bediening is het ook niet veel goeds. Hij viel ook zomaar koeweit binnen. Echt dat dat "wasa legioen" het zomaar voor landen opneemt okee, maar om te vechten voor Irak lijkt me toch de verkeerde partij.
Ik ben niet voor een oorlog maar wel voor het feit dat saddam zijn wapens netjes inleverd en als het echt niet anders kan moet het maar wat minder vriendelijk gebeuren.
||
![]() Citaat:
Wel raar dat deze wasa-gasten dat wel gaan doen, begrijp er niets van eigenlijk. ![]() ![]()
||
Citaat:
de inspecteurs hebben nix kunnen vinden in het nederlands betekent dat dat hij geen wapens heeft
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, nog niet. maar ik vind het erg verdacht dat ze dagen/weken moeten wachten voor ze ergens naar binnen mogen. zo van "u mag nog niet naar binnen, dat mag u niet zien, we halen het wel eerst even weg" |
![]() |
||
Citaat:
Allemaal bullshit van BUSH ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er was eens... saddam heeft mosterdgas gebruikt om complete dorpen uit te roeien. dat spul heeft ie nog steeds; en ik vertrouw hem voor geen meter. dus hij moet oprotten, maar misschien nog niet nu. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wel zonder een oorlog die vele duizenden doden op zal leveren en met een beetje pech de hele regio in vlammen zet. Bovendien heeft de VS op z'n zachts gezegd niet bepaald moeilijk gedaan over het mosterdgas, totdat het politiek uitkwam.... Ontopic: Laat die lui. 50 ongetrainde skinheads maakt echt geen verschil voor de VS met hun Daisy Cutters ![]()
||
Citaat:
2. heeft nog steeds ?! Iets wat je gebruikt hebt, heb je nog steeds ![]() Het kan wel zijn dat ze "slechts" een gedeelte hebben gebruikt, maar waarom zouden ze dat doen als ze toch alles van de Amerikanen kregen? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
WAT
![]() ![]() Wat zijn dat een stel debielen. ![]() Sorriej maar ik ben gegen nazi's ~GoddeS~ (sorriej voor m'n taalgebruik)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat kan mij het verrotten of jij tegen nazis bent? Die mensen hebben recht op vrijheid van meningsuiting... Of jij nu links of rechts bent... Je mag zeggen wat je wilt: jij beledigd tenslotte nu de nazis... Dus wie is er nu fout bezig??? Als jij hen zo uitscheld: verder geen argumentatie of wat dan ook... Dan kun je niet verwachten dat zij zogenaamde weldoordachte en overwogen beslissingen gaan nemen. En moeten anderen (zoals jij) die mensen er van overtuigen dat ze fout bezig zijn??? Dat zal je op die manier nooooit lukken. En die kutnazis hebben het recht om zich er mee te bemoeien, net als heel de rest van de wereld... waar bemoeit die kutGoddes zich mee? Dat is dus ook een opmerking die nergens op slaat maar op het zelfde neer komt... |
![]() |
|
Ik had nooit een hoge pet op gehad van neo-nazi's, maar dat ze zo stom zijn om met zn 50en in Irak te wachten tot er een daisy cutter op hun hoofd valt, dat had ik niet verwacht. 'Een betere wereld begint bij jezelf'. Wat een helden
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Jezelf in de voet schieten" wordt genoemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|