Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach...op 1 november gaan ze verder in Amerika...kdurf te wedden dat 'the Washington Sniper' er ook inzit...
[EDIT] Ik had mezelf gequote ipv bericht wijzigen..domme fout..my bad..[/EDIT]
Laatst gewijzigd op 11-10-2002 om 20:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja, we'll see, ik hoop toch wel dat Kenny het 3e (en waarschijnlijk laatste?) deel van seizoen 6 weer ff terug komt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij is liever dan kenny ![]() Wat is er eigenljk met Kenny gebeurd?
||
Citaat:
![]() ![]() In het ziekenhuis overlijdt hij aan een ziekte en Stan wil er niet bij zijn als Kenny ziek is en dan gaat hij dood en dan heeft Stan spijt enzo....
||
Citaat:
[edit] ![]() twas seizoen 6 idd jah denk ik en tkan wel dat tweek ook vervanger was ofzow, hmm, toch maar weer es opnieuw kijken, ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 12-10-2002 om 00:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en in de film gaat ie ook dood, gaat ie naar de hel bij satan en saddam ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Mr Hankey The Christmas Poo - Rainforest Schmainforest - Do The Handicapped Go To Hell?* - Probably - Fatcamp *In 'Probably' is gebleken dat kenny nog leefde toen hij in deze aflevering door een bus was aangereden |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar waarom in vredesnaam, hij gaat zowat elke aflevering dood... en dan draaien ze zijn nek nu definitief om... Jammer. Maar die aflevering weet ik nog ![]() Met Cartman die zich als een echte klootzak gedroeg ![]() En foetussen ging verzamelen voor Kenny ![]() Had Cartman uiteindelijk met de cellen van de foetussen een snackbar gekopieerd. Best koel ![]()
||
Citaat:
![]() Alleen niet definitief natuurlijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik las iemand hierboven over downloaden, en aangezien jullie ook red sleigh down gezien hebben (
![]() ![]() Spoiler voor die dvdstukkies: | | | | | | | | | | | "Say Hi old Scratch!" een huisdier van hun.. aan het begin is het een normale hond, dan een sneeuwhond, dan een pluche hond (veranderd tijdens het filmpje ![]() "We're glad your watching this episode 'cause it's our favourit!" Zeggen ze bij elk filmje ![]() Ze zijn echt supertof. In de filmpjes van seizoen 2 doen ze andere werk bij een oudere huis en zijn ze cowboys (scratch is hier een paard en ze hebben Indian Friend!!! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[southpark] season 7 cartman666 | 396 | 28-04-2008 22:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engelse tekst lisanne_tje | 8 | 03-06-2005 07:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verbannen cartoons van ooit - terecht verbannen? Gatara | 20 | 28-08-2004 20:44 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 |