![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik zou maar naar poesiefox luisteren als ik jou was, het kan erg gevaarlijk zijn en je luchtwegen afknellen.
ik heb ook wel eens een brok in me keel gehad maar dat was 1 dag na het overlijden van mijn opa ik had heel erg gehuilt en daardoor was die brok, maar dat was zo weer weg. zou maar ff snel naar de dokter gaan hoor als het een allergische reactie is is dat niet goed... succes
|
Verwijderd
|
ah sorry !!!!!!!
sorrysorrysorry heb ondertussen dokter gebeld en hij zei dat het niets was , dat ik maar voort men inhalator pak 1 keer elke dag en dat het dan weggaat .. en heb ook gezegd dat het mss reactie was van iets in de inhalator maar hij zei dat dat niet waarschijnlijk is want in pak de inhalator toch al een jaar en het is de 1ste keer dat ik er last van heb . hij zei ook dat het kan door teveel stof in men kamer of door dat ze lucht nogal "vervuild" was de laatste tijd . of natuurlijk door een verkoudheid ( niet dus ) veel of-en dus .... hij zei dat als het erger wd of niet weggaat ik maar terugmoet bellen , en ze dan een test doen . nu is het ondertussen wel minder maar is niet echt aangenaam. in ieder geval bedankt voor de raad en nogeens sorry dat ik het verkeerd begreep poesiefox |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Psychologie |
monoloog: seksueel misbruikt HelpMePlease | 42 | 31-05-2007 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar hoe nu verder? Verwijderd | 497 | 23-03-2005 07:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
soort van brok in keel Poor twisted me | 2 | 08-09-2003 19:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
brok in je keel (en dan niet van huilen oid) Verwijderd | 2 | 03-04-2002 13:25 |