Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 16:35
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Zo daar issie dan! De Italjet F50 van Cube voor de DERDE keer, nu wil ik dit topic heel erg graag een beetje schoon houden.

Goed het is dus een Italjet F50 uit 2001 luchtgekoeld met 5500 km. op de klok. De Italjet F50 AC stond niet bepaald bekend als goede scooter daarom heeft Italjet in 2001 besloten een geheel (Motorisch) vernieuwde scooter op de markt te brengen. Deze scooter heeft een geheel aluminium blok (Lekker licht). Door zijn enkelarmige voorvork ligt deze scooter heel erg lekker op de weg en zijn er zeer platte bochten mee te maken. Ik heb er zelf een snellere uitlaat onder gezet. Dit is geheel goed gedaan op de manier waarop het hoort; eerst de uitlaat losjes ophangen (Alleen bij de cilinder goed vast) En dan de uitlaaat voor het eerst warmrijden om vervolgens alle bouten goed vast te draaien. De uitlaat is goed afgesteld met een gele malossi drukveer en (gemixte) rollers van 4 en 5.5 gram. Bij deze scooter zit een alarm met een aantal functie die ik graag wil demonstreren als je een keertje langskomt.

Ik heb ook eindelijk foto's ervan kunnen maken
Best wel layout verneukent maargoed

Ik hoop dat er serieus gereageerd wordt. Ik wil de scooter voor rond de 1400 euro kwijt
Advertentie
Oud 23-02-2003, 17:17
makita
makita is offline
mooi ding! maareh geen geld.
Oud 23-02-2003, 17:30
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
makita schreef:
mooi ding! maareh geen geld.
Das kut voor je, ik doen niet aan financieringen
Oud 23-02-2003, 20:14
dr martens
dr martens is offline
Hoeveel is ie nieuw?
Oud 23-02-2003, 21:36
oneMen
oneMen is offline
waarvoor doe je hem weg?
Oud 23-02-2003, 22:50
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Best een mooie scooter, zo te zien is ook de uitlaat goed onderhouden.

Denk dat je hier best iets moois aan koopt, mits je het geld hebt.
Oud 24-02-2003, 10:26
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Cube schreef:
Zo daar issie dan! De Italjet F50 van Cube voor de DERDE keer, nu wil ik dit topic heel erg graag een beetje schoon houden.

Goed het is dus een Italjet F50 uit 2001 luchtgekoeld met 5500 km. op de klok. De Italjet F50 AC stond niet bepaald bekend als goede scooter daarom heeft Italjet in 2001 besloten een geheel (Motorisch) vernieuwde scooter op de markt te brengen. Deze scooter heeft een geheel aluminium blok (Lekker licht). Door zijn enkelarmige voorvork ligt deze scooter heel erg lekker op de weg en zijn er zeer platte bochten mee te maken. Ik heb er zelf een snellere uitlaat onder gezet. Dit is geheel goed gedaan op de manier waarop het hoort; eerst de uitlaat losjes ophangen (Alleen bij de cilinder goed vast) En dan de uitlaaat voor het eerst warmrijden om vervolgens alle bouten goed vast te draaien. De uitlaat is goed afgesteld met een gele malossi drukveer en (gemixte) rollers van 4 en 5.5 gram. Bij deze scooter zit een alarm met een aantal functie die ik graag wil demonstreren als je een keertje langskomt.

Ik heb ook eindelijk foto's ervan kunnen maken
Best wel layout verneukent maargoed

Ik hoop dat er serieus gereageerd wordt. Ik wil de scooter voor rond de 1400 euro kwijt
Hoe snel issie?
Oud 24-02-2003, 15:00
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Goed even antwoorden op een aantal vraagjes;

M n M: Ik doe hem weg omdat ik geld nodig heb voor een PC

Dr. Martens: Hij kost nieuw 2267 Bron (En dan bij Italjet en dan bij de Formula 50 Techno Air)

Plusmarktboy: Mits hij goed afgesteld is (Dat is hij nu bijna) rijdt ie ongeveer 70/80 KM/H

CW: Dankjewel, ik heb veel tijd in die uitlaat gestoken en hij glimt nog als nieuw!

EDIT: Voor diegene die het graag willen weten: De foto's zijn gisteren gemaakt!

Laatst gewijzigd op 24-02-2003 om 15:02.
Oud 26-02-2003, 08:32
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik zou zo'n scooter best willen hebben, vind het een mooi ding, heb alleen al een auto, en afgezien van dat, vind ik 1400 euro ook wel een hoge prijs, maar verder weet ik ook niet wat zo'n ding waard is.

Maar gewoon al aan de uitlaat te zien denk ik dat deze scooter wel met redelijk respect behandelt is, de kappen zien er ook nog goed uit, dus...

Regels voor berichten