Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2003, 16:40
AnneCath
AnneCath is offline
Ik las er net wat over, maar hoe gaat dat standje dan?
en als jullie toch bezig zijn, nog goede aanraders, voor lekkere standjes die echt een keer gedaan moeten zijn...?
thanks
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 16:44
liesemies
liesemies is offline
http://www.sexwoordenboek.nl/standjes_brug.html

zo gaat die
Oud 09-03-2003, 19:39
Verwijderd
wat liesemies zei, ja

en aanraders:
"schommel" (zittend) en "boezemvriend" kun je zo'n beetje combineren...
alleen zegt de site van de tweede dat je weinig bewegingsvrijheid hebt, en daar ben ik het niet mee eens, je kunt je billen naar achter steken en daarbij je borst naar voren en dan vrij hard je bekken naar voren kantelen waarbij je je rug kromt, en met een beetje lenigheid kun je dit erg snel en vaak achter elkaar doen...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:05
Verwijderd
Deze vind ik tot nu toe het best
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 10:28
poesiefox
poesiefox is offline
Leuk, die gezellige op schootzitstandjes, maar dan moet je vriend niet zo'n lang apparaat hebben! Je moet je dan zo ophouden, en dan kun je niet ontspannen.Of hij moet me optillen, maar dat houdt-ie ook niet lang vol. Meestal vallen we dan om ofzo.

De combinatie van de brug en ruggelings, dus een scheve brug, is erg apart.

Alle lepelvariaties zijn erg lekker voor het meisjes, zittend, staand of liggend, benen bij elkaar of juist niet, of 1 been opgetrokken. Je kunt ook allebei op je zij gaan liggen, en je kunt inplaats van parallel aan elkaar ook eens een andere hoek uitproberen. Wat lekker en handig is voor jullie, hangt af van jullie anatomie. Moet je wel een vriendje hebben die handig is met je clitje. Daar kan hij dan goed bij.

Wat ik mis in het sexwoordenboek zijn de stoelvariaties. Niks lekkerder dan spontane sex achter de computer. Op zijn schoot zitten terwijl hij op een stoel zit, die is erg apart en makkelijk vol te houden.
Oud 10-03-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Leuk, die gezellige op schootzitstandjes, maar dan moet je vriend niet zo'n lang apparaat hebben! Je moet je dan zo ophouden, en dan kun je niet ontspannen.Of hij moet me optillen, maar dat houdt-ie ook niet lang vol. Meestal vallen we dan om ofzo.
Dan moet je dus beginnen terwijl hij ligt en jij op hem zit, dan kun je eerst zelf de diepte een beetje bepalen, en als je een tijdje bezig bent dan kan 't vaak wat dieper en kan hij rechtop gaan zitten. Hij kan ook z'n handen onder je billen leggen of eventueel een kussentje, dan zit je wat hoger.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:53
Thomas
Thomas is offline
Hmm, de brug is wel fijn. Maar ook niet voor langere tijd. Ik vind persoonlijk het echte contact tussen de lichamen het meest fijn. Dat vind ik bij de brug niet echt optimaal.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 15:46
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Dan moet je dus beginnen terwijl hij ligt en jij op hem zit, dan kun je eerst zelf de diepte een beetje bepalen, en als je een tijdje bezig bent dan kan 't vaak wat dieper en kan hij rechtop gaan zitten. Hij kan ook z'n handen onder je billen leggen of eventueel een kussentje, dan zit je wat hoger.
Of de poes, doen ze ook eens wat nuttigs.

Regels voor berichten