![]() |
|
Bij homo's is het wat ingewikkelder. Als je mekaar alleen pijpt hoef je geen condoom om, alleen wel als diegene die je pijpt rookt want dan is het smaakje niet lekker.
Als je flink met hem gaat aarsneuken moet je er wel eentje om, dat is gewoon zo vies!! Ik vind homo's sowieso vies, niet racisties bedoelt ofzo hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
maar jij hebt het ook over condoomgebruik bij hetero's, dan krijg je toch net zo goed geen kinderen...
er zijn speciale condooms voor anale sex idd (niet gebruikt oid, maar ben geïnteresseerd in condooms ![]() |
![]() |
|
er zijn dus inderdaad speciale condooms voor anale sex en nog maar eens het zijn geen abnormale mensen dus behandel ze alstublief ni zo
dat kwetst enorm geloof me maar dikke kusjes
||
Citaat:
HEt is echt niet zo dat het hele andere wezens zijn hoor. NEt als dat jij op een meisje valt, vallen zij op iemand van hun eigen geslacht. En net als dat jij graag wil knuffelen, en met iemand naar bed wil, willen zij dat ook. En bij mannen is zo'n condoom dan net als bij hetro's heel nuttig. Condooms zijn niet alleen tegen zwangerschap maar ook tegen soa's. Omdat je bij anale seks een groter risico hebt op bloedingen (wondjes) is het voor homo's dus ook heel normaal om een condoom te gebruiken.
||
Citaat:
Je haalt discriminatie en racisme door elkaar, vermoed ik.
||
![]() |
Citaat:
en je doet nu alsof je tijdens het pijpen alleen bij homo's geen condoom om hoef te doen, maar bij hetero kan dat toch net zo goed of ligt dat nou weer aan mij ? en is het smaakje ook niet lekker als tie gister shoarma heeft gegeten dan ?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
na het neuken... winging | 26 | 30-08-2002 21:58 |