Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 16:49
lovesista18
lovesista18 is offline
heeeeee

ik ben verliefd en kan niet zonder mn vriend kheb nu een half jaar en wil gewoon voor altyd bij m blijven en een stel kids en ik mis hem nu, wie moeten dr nog meer een stel dagen wachten tot ze hun vriend zien? en missen hem enzzzzzz ?en zijn vreselijk in love ???????let me know!!!!!!
Oud 25-02-2003, 16:52
Kinshi
Kinshi is offline
Ik denk dat je niet veel aan mijn antwoord zou hebben... en nee ik hoef niet te wachten want ik heb geen vriend! Maar sterkte met wachten hè en bedenk dat het echt geen kwaad kan dat je elkaar ff niet ziet, des te leuker is het om elkaar weer te zien.
Oud 25-02-2003, 17:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik moet gewoon tot morgen wachten tot ik hem weer zie. Maar officieel hebben we nix ofzo. Maar toch weer wel, hihi .
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:15
Verwijderd
ik moet ook tot morgen wachten, en ik zou liever hebben dat-ie nu hier was in plaats van dat ik met 'm praatte op msn, maar 'missen' zou ik het niet willen noemen...

Offtopic: van leestekens hoef je trouwens er maar 1 te gebruiken steeds, of voor extra nadruk 3, maar als je dan toch 7 vraagtekens en 6 uitroeptekens gebruikt, ga dan ook eens voor de komma, dat lage kromme dingetje, je weet wel, dat geeft pauzes in zinnen aan en zorgt ervoor dat zinnen leesbaar worden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 21:48
Atheïstic Sheep
Atheïstic Sheep is offline
*krijgt wederom een lachkick*
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 22:01
Verwijderd
een omdat je me uitschold
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:15
faith666
faith666 is offline
Ik snap je wel, mijn vriiend woont best ver weg en aangezien we allebei een druk leventje hebben zien we elkaar alleen maar ion het weekend en verder bellen we veel........
Het voelt gewoon echt goed tussen ons en als ik hem 1 dag niet zie mis ik hem al....
maar misschien doet dat je relatie ook juist weer goed, een beetje afstand, dan is het extra leuk als je elkaar weer ziet, teminste dat vind ik.....
Oud 26-02-2003, 21:08
obsessive
obsessive is offline
Ahhh... ik ben al de hele vakantie aan het aftellen tot het weer is afgelopen, want dan zie ik m'n lieve vriendinnetje weer!.. God owh God wat voel ik me leeg zonder haar. En wat mis ik haar ontzettend. Oooowh, zou niets liever willen dan bij haar te zijn. Naja, heb tenminste wat om naar uit te kijken want maandag blijft ze lekker bij me slapen!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
lovesista18 schreef:
ik ben verliefd en kan niet zonder mn vriend
*heeft medelijden*

Afhankelijkheid Zo kwetsbaar .. nee, feestelijk bedankt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 13:30
poesiefox
poesiefox is offline
Je hebt lekker missen, waarbij je gewoon niet kan wachten om iets van hem te horen, en maar zwijmelen in de tussentijd, tot je weer helemaal uit je petje gaat van blijdschap om het weer samen zijn.

O wat is het toch fijn, om een lovesick puppy te zijn...

En je hebt ook naar missen, waarbij je helemaal kapot gaat aan het feit dat hij of zij of het er nu niet is, dat is rouwen, liefdesverdriet en dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Reageren

Regels voor berichten