![]() |
|
Soms heb ik het als ik gewoon ergens zit of loop. Ook ben ik erachter gekomen dat ik geen pure jointjes moet gaan combineren met bier en harde muziek met bewegende lampen want dan krijg ik gewoon een hele schok-aanval (+desorientatie +gezichtsverlies +...)
|
weet níemand hier wat die schok is?
![]() ![]() = die schok betekent dat er opeens een stoot adrenaline door je lichaam gaat, opeens een kleine hoeveelheid (terwijl 't normaal verdeeld is) waardoor je spieren zich spannen... het is normaal dat dat wel 's gebeurt hoor, en dus vaker als je die dag intensief hebt gesport, want dan heb je zoiezo meer adrenaline in je lichaam ![]() ![]() *jaaa, Pheeling let op op school* ![]()
|
![]() |
ik heb dat regelmatig, heb het zelf niet eens meer door.
lijkt alsof er een enorme rilling door mijn lijf heen trekt, en ik schok dan helemaal. Vorige week in deklas schokte ik zo erg dat de hele klas zat van : whaaa wat deed jij nou ach tja, zal wel niks slechts zijn, msg moet ik meer bewegen ofzo.. ![]()
|
Verwijderd
|
Heel raar is dat ja, ik heb het ook wel eens.
En dan niet als ik moe ben of hyper actief, maar gewoon als ik in de les zit of als ik iets uit de koelkast wil pakken. Ik heb het trouwens niet door heel mijn lichaam, maar alleen aan de linkerkant van mijn nek. Het lijkt net even alsof er je een stroomstoot krijgt, maar het is toch ook weer heel anders, het doet geen pijn daarna enzo. Vreemd, ik heb er geen verklaring voor. Misschien toch iets van overgespannen zijn? |
![]() |
|
![]() |
Als je naar bed gaat probeer je alles te relaxen, je geest en ook je lichaam.. je lichaam heeft heel de dag moeten werken als het goed is
![]() als je dan weer btje meer wakker word komt er stroom naar al je lichaamsdelen en dit is het effect van het vallen, discovery channel ruleert ![]() pz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, heb ik ook weleens. Idd vlak voordat ik in slaap val, het is dan net of ik val (schrik soms best wel dan, want ik heb een hoogslaper waar aan één kant geen hek/rand zit) en dan gaat er idd een schok door me heen. Ik wist nooit wat het was, maar ik maakte me er ook nooit echt zorgen om ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Zijn toch wel veel mensen die dit hebben? Heeft er dan niemand een verklaring voor?
|
ik heb het meestal dat ik in mijn bed lig en juist zo in slaap begin te vallen
en heb dan het gevoel dat ik echt val en daarom krijg ik dan zo'n schok door mijn lichaam het is echt heel ambetant weet ook niet wat ik eraan kan doen
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Dat heb ik de laatste tijd vrij regelmatig, ik vroeg me ook al af wat het was. Ik dacht zelf altijd dat het kwam doordat ik een poosje in dezelfde houding had gezeten
![]() Als je in bed ligt, lig je toch ook lang in dezelfde houding? Ik weet het ook niet, maar vond het wel aardig bedacht van mezelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Raar ![]() |
![]() |
|
Hehe dat heb ik ook best vaak
Maar meestal is dat als ik het superkoud heb (en ik heb het echt driekwart van de tijd koud ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 | |
ARTistiek |
Vuur (verhaal) | 4 | 09-07-2001 16:34 |