Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2003, 15:46
Verwijderd

Hij moet nog ingekleurd worden...ben alleen wel bang dat ik hem dan verziek... Iemand misschien ideeën voor de achtergrond? Of die gewoon blauw kleuren? 't is btw een 'postzegel'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2003, 18:37
Verwijderd
Ik vind de 90 c onderin echt heel lelijk en er absoluut niet bij passen. De letters van Atlantis zijn erg mooi maar niet helemaal op een rechte lijn. De vis vind ik erg mooi, heb je m nagetekend of echt zelf gedaan?
De achtergrond kan je misschien met algen en rotsen of koraal opvullen, maar niet met te opvallende kleuren en heel lichtjes zodat de vis er echt uitspringt, snap je? Veel succes ermee
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 16-03-2003 @ 19:37:
Ik vind de 90 c onderin echt heel lelijk en er absoluut niet bij passen. De letters van Atlantis zijn erg mooi maar niet helemaal op een rechte lijn. De vis vind ik erg mooi, heb je m nagetekend of echt zelf gedaan?
De achtergrond kan je misschien met algen en rotsen of koraal opvullen, maar niet met te opvallende kleuren en heel lichtjes zodat de vis er echt uitspringt, snap je? Veel succes ermee
Die 90c is ook lelijk...maar ja, zo iets moet er wel in...misschien heeft er iemand een ander idee? Dat die letters scheef staan viel mij ook op toen ik hem ingescant zag, op de echte tekening zie je het (gelukkig) niet zo. 'k zal kijken wat ik er nog aan kan doen zonder dat het heel raar wordt ed. Die vis heb ik nagetekend van een plaatje (er moeten ook beeldbladen bij ingeleverd worden), anders lukt het me nooit.

'k zal eens opzoek gaan voor beeldmateriaal voor de achtergrond. 'k zal wel laten zien als ie af is. tnx
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 18:59
Verwijderd
De 90 c moet in ieder geval wat groter. Misschien kan je proberen het in dezelfde stijl te doen als die Atlantis-letters of is dat heel ingewikkeld? Good luck
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:47
EggeD
EggeD is offline
achtergrond misschien donker houden en de vis wat felle kleuren geven i guess... die letters... ja.. 'nuf said hehe, kan best wat worden hoor

beetje groot voor een postzegel alleen
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:35
Verwijderd
atlantis en de 90 c passen totaal niet bij elkaar, kan je beter in t zelfde lettertype doen, en je kan ze misschien wat beter in evenwicht brengen, ze staan nu allebei naar rechts, dus je kan of atlantis naar links zetten of de 90 c en voor de achter grond idd wat algen, koraal, eventueel school van andere vissen diep in d achtergrond, zou de achtergrond alleen zelf donker maken en de vis en de letters lichter zodat ze er zo goed uitkomen, succes
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 20:52
Ieke
Ieke is offline
Ik ken je probleem, zo ziet het er mooi uit, maar je bent bang dat als je gaat kleuren je het verpest.
Trek hem over (tegen een raam houden en een papier eroverheen en dan overtrekken) Kleur die en je heb je tekening niet meteen verpest.
Ik zou de vis heel kleurrijk maken. Iets met geel (als basis) en blauw/zwarte vlekken en strepen. Kijk eens naar plaatjes van koraal vissen. De achtergrond zou ik nog niet weten, waarscheinlijk blauw. (licht blauw en op die vis een mooie dongere kleur.
Maar een mooie tekening
Reageren

Regels voor berichten