Advertentie | |
|
![]() |
|
Tegen elkaar aanhangen, televisie kijken, lekker filosoferen, wandelen (hoewel dat meer in de buurt van thuis is), film kijken, lezen, koken, noem het maar op..
..en op de één of andere manier loopt het vaak op seks uit ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() =trots Maar kheb weer een nieuwe nodig, verkiezingstijd is voorbij..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja raar is dat he al die jongens vinden meidenbladen leuk... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kolonisten met zn tweeen ![]() Is dat leuk dan? Hoe kan je dan onderhandelen of een persoon helemaal de pan uit tergen door em te boycotten? Monoploy is leuk met je vriendin, sjooow flink wat leuke ruzies van gehad echt van die wellus nietus onzin ruzies. En toch blijven spelen ![]() Laatst gewijzigd op 23-01-2003 om 16:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enneh... knuffelen, muziek maken *we spelen samen in een band* lief doen, ruzie maken, computeren, slapen, praten, samen de fancy oid lezen (jaja), ehhhh.... verder, ja, alles wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Deze keer heb ik voor een grote dreiging in mijn avatar gekozen ![]()
|
![]() |
Heuh....
toen ik de 1ste keer bij hem op bezoek kwam, toen heeft hij me gewoon mee naar boven genomen! En hebben we TV gekeken, muziek gedraaid, geknuffeld, OJA.... FOTO'S BEKEKEN( zo van die leuke foto's uit de kindertijd),... zijn ouders zijn keitof!!! Mijn daarentegen,vooral mijn ma dan, die is nogal overbeschermend... mijn vriend mag niet in huis binnen voor we 3 maand samen zijn! En dat vind ik eigenlijk best wel ambetant... dat ze nu een maand zegt OK, kan ik verstaan! Maar 3 maand?? ![]() Ik mag al van de 1ste week bij hem thuis binnen, en hij moet dan nog steeds wachten om eindelijk hier bij mij binnen te mogen! Ik vind dat op een manier niet eerlijk tov hem! Vooral omdat mijn ouders hem en zijn familie ook kennen, en dus gerust kunnen zijn! ![]() Mijn ma stelt de regels thuis op en er is geen ontkomen aan!!! ![]() Dus,... ik heb er wel een goed oog in! ![]() ![]() ![]() Greetz Lieve,xxx
||
Citaat:
mjaah wel slapn want het ging om om de sex om ![]() ennuh jaah bes wel weird ma ook wel gwppug...gaan ie die vage verhaaltjes lezen die bij vrijen en jij enzo staan... ![]()
||
Citaat:
niet alleen met hem ![]() met zn broer+ vriendin of gewoon n paar vrienden ofzo... ![]() maaruh...het kan wel met zn 2en toch?? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ehm...als mijn vriend bij me komt dan gaan we meestal of
- uit - samen koken - samen kibbelen over wat we koken ![]() - ja..toch wel -bijna- seks hoor... - muziek luisteren - muziek maken - computeren - slapen ![]() - spelletjes spelen ( alleen laat hij me nooit winnen, en kan ik slecht tegen mijn verlies...dus-> goedmaakseks) - ik hoop m in de zomer te kunnen ronselen om te tuinieren want de achterplaats is ene troep ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij ligt het er een beetje aan waar we zijn. Bij mij thuis vallen een hoop dingen ertussenuit, meestal zitten we dan op de bank te vegeteren of we gaan naar buiten. Hmz, misschien binnenkort weer naar de bios. |
![]() |
||
Citaat:
Vaag eigenlijk.. ![]() ![]()
|
![]() |
Oh van alles,
- heleboel films kijken - gewoon wat drinken - tv kijken - eten - praten - gewoon een beetje hangen - me klaarmaken voordat we uitgaan - op de computer - muziek luisteren Naja en nog wel meer
|
Verwijderd
|
Wat ik doe met mijn vriend?
van alles. beetje op de bank hangen, tv kijken, het dorp in, wandelen, boodschappen, stoeien, sex (sorry, maar t gebeurd gewoon), huiswerk, knuffelen, met bijna hele fam naar een tuincentrum mee ofzo, gek doen, echt alles wel... gewoon standaard dingen |
![]() |
|
Ik kom bij mijn vriendje thuis. En wat doen we?
Televisie kijken, films kijken, praten, knuffelen, drinken, eten, blowtje roken, playstationen, computeren, met onze ratjes spelen, zijn kamer schoonmaken ( ![]() Als je je afvraagt wat je behalve seks niet allemaal kan doen met je vriendin is er dan niet iets mis in je relatie?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij zou een meisje gek worden als ze zag wat ik dan allemaal doe (varieert van serverlogs analyseren, aan opleidingen werken, dingen lezen over psychologie & filosofie tot en met naar muziek luisteren en daarbij push-ups doen op mijn vuisten) ![]() Ik denk als een meisje bij me thuis zou komen, dat het dan neerkomt op: - voor de TV hangen (filmpje huren?) - praten over van alles - knuffelen .. veel knuffelen ![]() - muziek luisteren - elkaar treiteren (ik laat mensen graag schrikken en kietelen is ook leuk ![]() - misschien gaan wandelen met de hond bij mooi weer - strippoker spelen? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Lastig parket piggybank64461 | 19 | 03-10-2016 19:01 | |
Liefde & Relatie |
Leuke vriendin, hoe pak ik het aan? k3v1n273 | 3 | 08-04-2015 22:34 | |
Liefde & Relatie |
grote probleem begonnen bij zoiets kleins... jekentmetogniet | 29 | 03-04-2010 18:53 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
Als je naar een pretpark gaat met zijn 2en, wat is dan het belangrijkste? Tiger_Wolf | 31 | 16-06-2002 16:42 | |
Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 16:30 |