Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben pro-Kahn, is een echte winnaar, een man met karakter!!!
|
Kahn: Ik vind dat Kahn op het WK echt supergoed was. Bij zijn club ook afgelopen jaar. Maar om voetballer van het jaar te worden mag je wel verwachten van een keeper dat hij ook een klein beetj kan meevoetballen.
En buiten dat, dit seizoen vond k hem ook niet zo goed (tot nu toe) en het is en blijft een mof ![]() Overigens vind ik wel dat hij keeper van het Jaar mag worden voor deze ene keer dan. ![]() Zidane: Hij heeft vorig seizoen ver buiten zijn kunnen gespeeld en verdient het niet. En sinds wanneer word je voetballer van het jaar omdat je 1 supermooi doelpunt heb gemaakt? Dan zou die kerel (naam vergeten) van de graafschap met dat verschrikkelijke mooie doelpunt op zn minst genomineerd moeten worden ![]() Maar zo werkt het gelukkig niet. Ronaldo: Zo super goed vond ik hem op het WK nou ook weer niet hoor. En buiten het WK al helemaal niet. Maar ik vind het wel knap dat hij na zo een lange blessure al zo goed kan voetballen. MAar daar verdien je die prijs niet mee vind ik. Wie het wel moet worden? Ik weet het niet echt. Kluivert: Zeer goed gespeeld bij Barca maar geen WK gespeeld. Conclusie we kunnen alle Nederlandse spelers bij voorbaad doorstrepen. Raul: Maakt een kans Figo: Vond ik al helemaal ver buiten zijn kunnen afgelopen seizoen. Ik denk dat ze dit jaar beter geen prijs kunnen uitdelen ![]()
|
![]() |
er zijn toch maar 3 genomineerden nl. Zidane, Ronaldo en Kahn??
Onverstaanbaar dat Ronaldo is genomineerd. Heeft bij Real nog niks gedaan, heeft bij Inter niks gedaan en heeft enkel op het wk een redelijk niveau gehaald. Ronaldo is echt een k***speler, hij is bijlange niet meer DE topspits van in zijn barcelona-tijd, het enige wat hij doet is zeuren tegen zijn ploegmaten, trainers,.... Dan versta ik niet waarom bvb Henry of Ballack niet zijn genomineerd??
|
![]() |
ik denk...bij gebrek aan beter dat roberto carlos hem verdient....en de CL en de WK dit jaar en al jaren echt een van de beste backs ter wereld.
Kahn is een keeper....vind niet dat ie de prijs mag krijgen ronaldo heeft een paar intikkers gemaakt tijdens het WK....maar bij inter was ie een hele poos gebleseerd. En Zidane vind ik wel goed maar die had ook niet zijn beste jaar....zoiezo vind ik dat zidane net alles iets te veel zelf wil doen....en dan krijg je het...als ie dan wegvalt zoals bij frankrijk...dat het dan helemaal nisk meer is. Mijn keuze zou gaan naar roberto carlos.maarjah die is niet eens geselecteerd |
![]() |
|
![]() |
Kahn is een doelman.
Doelmannen zijn schemielen. Alleen met een groot lichaam, dito handen en een goede reflectie kom je al een heel eind. Dan voetballers die hebben inzicht nodig, creativiteit. Een doelman zorgt dat het mooiste van voetballen, een doelpunt, wordt tegengehouden. Kahn is de wel de beste in zijn soort, maar niet de beste voetballer.
||
Citaat:
|
er zijn zoo veel goede keepers!
echt waar, en een keeper die voetballer van het jaar wordt dat is scheef een keeper is niet de speler waar iemand voor naar het stadion komt voetbal is van het volk zidane is natuurlijk een klassevoetballer maar daar zijn er ook zoveel van en hij is over zn beste tijd heen het gekste is dat ronaldo genomineerd is.. hij heeft nauwelijks gespeeld en dan wat hij heetf laten zien vind ik niet noemenswaardig, laat staan voor de titel beste voetballer henry daarentegen dat is echt een goede voetballer als hij de bal heeft weet je dat er iets goeds gaat gebeuren nooit fouten en o zo goed inde afronding wat mij betreft voetballer van het jaar hoor maargoed, echt hele uitzonderlijke voetballers als garrincha of cruijff of maradona zijn er gewoon even niet
|
![]() |
Zidane heeft het hele seizoen toch mooie dingen laten zien bij Real... en verder is hij een echte goede teamspeler wat je vaak mist bij zulke sterren!
Van mij had echter Francesco Totti speler van het jaar mogen worden, wat hij allemaal laat zien!! ongelovelijk gewoon!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|