Advertentie | |
|
![]() |
|
Onderwijsassistent is een niveau 3 opleiding toch? Dat zou ik ff goed navragen want als dat zo is, is het moeilijker door te stromen en werk je ver onder je niveau waardoor je je gaat vervelen.
Hoe dan ook, ik doe spw4, heb de havo ook net niet gehaald (kon geen talen, en die had je op de mavo niet) met als verschil dat ik wel mijn mavo diploma heb. Spw is een makkelijke opleiding, die je met een beetje algemene kennis en inlevingsvermogen met gemak moet kunnen doorlopen, en helemaal omdat je de havo net niet kan halen. Met een mbo opleiding heb je hetzelfde niveau als iemand die van de havo komt, vaak heb je het voordeel een paar jaar ouder te zijn, heb je ervaring door je stage en sluit de stof van je mbo opleiding aan op je hbo opleiding. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind het persoonlijk een zeer gevoelige, persoonlijke opleiding. Je wordt constant met jezelf geconfronteerd... Maar in principe is de overstap van 4 HAVO naar MBO goed te doen! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Van 4 havo naar MBO (zonder diploma dus) freerunvictor | 12 | 03-06-2012 15:43 | |
Studeren |
van havo naar mbo? Verwijderd | 6 | 14-03-2010 18:30 | |
Studeren |
MBO Toerisme? FlapW | 5 | 15-05-2009 15:58 | |
Studeren |
Mogelijkheden? Mariekje* | 23 | 22-05-2005 00:47 | |
Algemene schoolzaken |
Van Vmbo-Theoretische Leerweg naar Havo? SuShiDeBBy | 20 | 08-09-2003 17:18 | |
Algemene schoolzaken |
2e keer 4havo > mbo sneakie | 2 | 06-02-2003 16:34 |