Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie mensen, ontmoet mensen, en dan weet ik dat het daarmee kan klikken en we in principe vrienden kunnen worden. 9 van de 10 keer is dit natuurlijk niet het geval, maar het kán. Gedeelde interesses, karakters die op elkaar lijken, zelfde manier van reageren, (heel belangrijk!) zelfde gevoel voor humor... dat soort dingen trekt mij in andere mensen.
En wanneer je weet dat iemand je vriend is... Geen idee, dat groeit. Op een gegeven moment denk je "oh, we zijn eigenlijk wel echte vrienden!" Maar zoiets ligt ook aan je definitie... mijn broertje noemt iedereen die hij mag en met wie hij omgaat vrienden. Ik ben heel wat kieskeuriger daarin en noem alleen de mensen die ik echt vaak zie en graag en bij wie ik mijzelf kan zijn en andersom mijn vrienden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom denk je eigenlijk dat het maken van vrienden zo zou werken? (Niet dat ik zo'n expert ben, hoor, ik ben gewoon benieuwd ![]()
||
Citaat:
ik geloof niet in vriendschap ik geloof in geestelijk broederschap |
![]() |
|
Ik denk dat echte vriendschap te herkennen is aan de volgende ingredienten:
* gaat een langere tijd overheen * hebben veel voor elkaar over * delen zelfde humor * komen elkaar tegemoet (bijv. bij ruzie) * uit het oog = niet uit het hart Ik ben zelf wel regelmatig teleurgesteld in vriendeschappen, maar ik geloof toch niet dat Henk Westbroek gelijk had toen ie zong : "Vriendschap is een illusie, vriendschap is een droom, een pakketje schroot met met dun laagje chroom" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een echte vriend is vaak moeilijker te vinden dan mensen denken, maar als je er eenmaal een aantal hebt.. en het zijn echte vrienden raak je die nooit meer kwijt
![]() Je herkent ze doordat je veel met ze praat en leuke dingen doet. Echte vrienden kun je altijd vertrouwen en kun je altijd op rekenen. Alleen vriendschap moet niet van één kant komen.. maar van twee... je moet aan je vriendschap werken... * Eigenluk was dat de vraag niet helemaal, maar dit is wat ik vind wat vriendschap in moet houden.. en past wel een beetje bij dit onderwerp * Charlotte |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game vrienden gezocht! Debbie1996 | 24 | 04-07-2017 01:01 | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 |