![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seks is ranzig en je moes is weten hoe lief ik ben voor haar..... Een bed voor rozen blaadjes legen? o ja dat is natuurlijk niet lief. Een roos op haar bed leggen met een brief erbij, o ja dat is natuurlijk niet lief. Haar onverwachts opzoeken. o ja dat is natuurlijk niet lief. Maar ik moet hier eigenlijk niet eens serieus op ingaan............. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ontopic: Ik heb het programma niet gezien, het lijkt me wel interessant, maar ik betwijfel of ze echt hele nuttige tips kunnen geven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit het een keer met een paar maten te kijken en gister met mn pa. Sjonge sjonge sjonge sjonge, ik heb alleen maar gelachen, m'n pa vroeg ook heel lacherig: Zo jongen heb je er nog wat van opgestoken qua algemene sexuele kennis, we keken elkaar aan en schoten in de lach.
Het wordt allemaal ook zo vaag overgebracht, en dan nog van die toneelstukjes tussendoor enzo ![]() ![]() Tja ik kijk het voor de fun, meer niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om die sketches aan het eind van die twee meiden. De rest van het programma is een beetje saai, dat erotisch model dat alles uitlegt is ook niet echt 'geil' ofzo. Mijn vriend: "Moet ik daar opgewonden van worden?"
Daarvoor was Najib en Julia erop, en dat was wel leuk. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het programma gisteravond gezien. Wat verschrikkelijk. Het enige wat ik echt leuk vond was dat stukje toneelspel tussen die twee vrouwen. En Bridget doet het ook wel leuk. Maar dat erotisch model ziet er echt walgelijk dom uit en ze kan niet presenteren. Het is net een opblaaspop met een monotoon stemmetje. Ook vraag ik me af of het wel echt zo leerzaam is. Het meeste weten jongeren al en..is het nou echt zo nuttig om te leren hoe je moet pijpen en beffen? Volgens mij wordt hierdoor alleen maar het idee gewekt dat je het hoort te doe volgens bepaalde regels. Er wordt niks gezegd over 'volg je gevoel, doe niks tegen je zin' (bijvoorbeeld) maar juist: 'en dan ga je met je lul in haar kut'. Zeg maar. ... Dat stukje over voorbehoedsmiddelen vond ik wel goed.
Oja, dat gehijg er steeds doorheen vond ik erg storend. Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 15:07. |
![]() |
|
![]() |
hier wordt daar ook al over geblaat
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'k heb vorige week neuken doe je zo gekeken met m'n vriend... vraag me af waarom jij en je vriendin daar iets aan hadden, want het enige vernieuwende dat ik zag waren die zogenaamde masturbeertips in de sketch
![]() sextips for women heb ik eigenlijk nooit van gehoord, wanneer is dat op tv? ![]() |
![]() |
|
Tering wat een triest programma is dat zeg. Ik heb het na 5 minuten uitgezet omdat ik het gevoel kreeg dat mijn IQ via de TV weggezogen werd.
|
sextips for girls heb ik gezien samen met twee vrienden van mij, maar we vonden het zoooo'n dom programma dat we het na 5 min. uit gezet hebben. Je stuurt je vriend toch niet naar de sexschool omdat hij slecht is in sex....daar praat je dan toch met hem over?!!!
En Neuken doe je zo, heb ik maandag voor het eerst gezien, maar dat vind ik wel zo'n lompprogramma, het gaat echt alleen maar over het hebben van sex. Niets over de gevolgen die het kan hebben...... Na en dat mens die op dat bed ligt te vertellen is ook niet echt leuk om naar te luisteren... Kortom, ik praat er wel met mijn vriend over hoe het wel of niet moet en wat hij/ik wel of niet wil!! Heb ik zo'n programma echt niet voor nodig hoor! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb beide programma's gezien en ik vind zulke programma's altijd geweldig. Niet alleen om het informatieve deel, maar ook vooral voor het humoristische deel. Vooral van Neuke doe je zo dat laaste met die 2 vrouwen. Ik kwam echt niet meer bij!
Vandaag komt sextips for girls, ga ik ook zeker kijken hoor......
||
Citaat:
![]()
|
|