Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2003, 12:57
ringpower
ringpower is offline
nou wie heeft die programma's al gezien. ik beide en ik en mein vriendin hebben er veel aan gehad. mijn vriendin werd helemaal wild van de kevin-techniek (een beftechniek waarbij klaarkomen verzekerd is) en zij heeft mij heerlijk afgetrokken met glijmiddel. met een techniek waarbij je draaingen maakt in de vorm van een acht. een andere techniek waarbij je je handen als mandje vormt en dan over de eikel wrijft is ook een aanrader. mijn sperma vloog gewoon 2 meter de lucht in, omdat ze het heel rustig opbouwde.
nou geef effe je mening over dit programa en of je de sextips al gebruikt hebt?
mazzels ringpower
Oud 03-03-2003, 13:01
Doopy
Doopy is offline
heb een stukje sextips for men gezien, met oa. de kevin-methode, heb het nog niet getest
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:01
Hukkie
Hukkie is offline
Hoe is die Kevin-methode dan
Oud 03-03-2003, 14:03
Verwijderd
Dat zit dan vast niet in Neuken doe je zo!, want daar is nog maar één aflevering van geweest...

(Toch?)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:05
Verwijderd
ghehe ja dat kwam woensdag op tv toch? Ik heb t ook gezien.

Ik vind het alleen een beetje...tsja.. die mensen gingen naar zo'n vrouw toe, van wie ze algemene tips kregen. Ik snap dat niet. Als je gewoon een beetje normaal met je partner praat krijg je die algemene dingen ook wel te horen (okee, misschien niet die speciale techniekjes)..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:05
Doopy
Doopy is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Hoe is die Kevin-methode dan
das een heel verhaal, maar het is een bepaalde methode om te beffen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:07
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
vertel vertel vertel
Oud 03-03-2003, 14:08
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Doopy schreef:
das een heel verhaal, maar het is een bepaalde methode om te beffen
Vertel! Je hebt die aftrekdingen ook al uitgelegd, het is flauw om alle fun voor jezelf te houden
Oud 03-03-2003, 14:11
Verwijderd
Ja ik wil het ook wel eens weten, dan is mijn vriendin ook weer blij en ik ook
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:13
Doopy
Doopy is offline
heb ik aftrekdingen uitgelegd?

zal het kort houden

vrouw gaat liggen, man op zijn knieen, man twee vingers rond de clit, beetje draaiende masserende beweging, niet te snel maar rustig en met beleid, dan met de tong over de clit aaien (niet vroeten).

zo goed?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:14
Hukkie
Hukkie is offline
Hmmm, ik had er meer van verwacht
Oud 03-03-2003, 14:16
Doopy
Doopy is offline
leg dan eens uit wat jij lekker vind (dan kunnen wij er van leren)

Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 14:18
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Doopy schreef:
leg dan eens uit wat jij lekker vind
Tja.... ik denk dat je dat beter aan mn vriend kan vragen, ik weet niet wat hij daar allemaal doet maar het is heerlijk
Oh ja, als iemand heel zachtjes op mn rug kriebelt, vooral als ik lig is dat fijn. En ik heb een beetje een openbaar-fetisch
Oud 03-03-2003, 14:52
passenger_temp
passenger_temp is offline
ja heerlijk he (dat noem ik rugkriebelen) klinkt wel eng zo
Oud 03-03-2003, 14:53
Isa
Isa is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ja ik wil het ook wel eens weten, dan is mijn vriendin ook weer blij en ik ook
Jammer dat je zo ranzig bent want je signature is wel .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
Jammer dat je zo ranzig bent want je signature is wel .
Jammer dat jij zo vooroordeelt?
Seks is ranzig en je moes is weten hoe lief ik ben voor haar.....
Een bed voor rozen blaadjes legen? o ja dat is natuurlijk niet lief.
Een roos op haar bed leggen met een brief erbij, o ja dat is natuurlijk niet lief. Haar onverwachts opzoeken. o ja dat is natuurlijk niet lief.

Maar ik moet hier eigenlijk niet eens serieus op ingaan.............
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Hukkie schreef:
Tja.... ik denk dat je dat beter aan mn vriend kan vragen, ik weet niet wat hij daar allemaal doet maar het is heerlijk
Oh ja, als iemand heel zachtjes op mn rug kriebelt, vooral als ik lig is dat fijn.
Offtopic: Dat is inderdaad zó heerlijk. Heel zachtjes met z'n nagels of vingertoppen.

Citaat:
En ik heb een beetje een openbaar-fetisch

Ontopic:
Ik heb het programma niet gezien, het lijkt me wel interessant, maar ik betwijfel of ze echt hele nuttige tips kunnen geven.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 05:25
Verwijderd
pf...wat een vaag programma is dat. niet echt nuttig, dit heb ik al in de brugklas gehad
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 07:26
Verwijderd
Ik zit het een keer met een paar maten te kijken en gister met mn pa. Sjonge sjonge sjonge sjonge, ik heb alleen maar gelachen, m'n pa vroeg ook heel lacherig: Zo jongen heb je er nog wat van opgestoken qua algemene sexuele kennis, we keken elkaar aan en schoten in de lach.

Het wordt allemaal ook zo vaag overgebracht, en dan nog van die toneelstukjes tussendoor enzo

Tja ik kijk het voor de fun, meer niet
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 12:48
Verwijderd
Ik moet altijd zo verschrikkelijk lachen om die sketches aan het eind van die twee meiden. De rest van het programma is een beetje saai, dat erotisch model dat alles uitlegt is ook niet echt 'geil' ofzo. Mijn vriend: "Moet ik daar opgewonden van worden?"

Daarvoor was Najib en Julia erop, en dat was wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 14:24
Verwijderd
WAAAAAAAAAAT moet je geil worden van dat domme blondje??
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 15:04
Black Bird
Black Bird is offline
Ik heb het programma gisteravond gezien. Wat verschrikkelijk. Het enige wat ik echt leuk vond was dat stukje toneelspel tussen die twee vrouwen. En Bridget doet het ook wel leuk. Maar dat erotisch model ziet er echt walgelijk dom uit en ze kan niet presenteren. Het is net een opblaaspop met een monotoon stemmetje. Ook vraag ik me af of het wel echt zo leerzaam is. Het meeste weten jongeren al en..is het nou echt zo nuttig om te leren hoe je moet pijpen en beffen? Volgens mij wordt hierdoor alleen maar het idee gewekt dat je het hoort te doe volgens bepaalde regels. Er wordt niks gezegd over 'volg je gevoel, doe niks tegen je zin' (bijvoorbeeld) maar juist: 'en dan ga je met je lul in haar kut'. Zeg maar. ... Dat stukje over voorbehoedsmiddelen vond ik wel goed.
Oja, dat gehijg er steeds doorheen vond ik erg storend.

Laatst gewijzigd op 04-03-2003 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 16:43
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
hier wordt daar ook al over geblaat
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 19:52
Verwijderd
'k heb vorige week neuken doe je zo gekeken met m'n vriend... vraag me af waarom jij en je vriendin daar iets aan hadden, want het enige vernieuwende dat ik zag waren die zogenaamde masturbeertips in de sketch vond het nog niet eens onderhoudend... en dan is het ook nog eens voor twintigers bedoeld, eigenlijk...
sextips for women heb ik eigenlijk nooit van gehoord, wanneer is dat op tv?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:05
DJ Incompetent
Citaat:
sarahbressers schreef:
sextips for women heb ik eigenlijk nooit van gehoord, wanneer is dat op tv?
Canal+ he
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 21:18
DEChengst
DEChengst is offline
Tering wat een triest programma is dat zeg. Ik heb het na 5 minuten uitgezet omdat ik het gevoel kreeg dat mijn IQ via de TV weggezogen werd.
Oud 04-03-2003, 21:43
DJ Incompetent
Citaat:
Desecrator schreef:
Tering wat een triest programma is dat zeg. Ik heb het na 5 minuten uitgezet omdat ik het gevoel kreeg dat mijn IQ via de TV weggezogen werd.
En was t al helemaal weg toen je de tv uitdeed?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 11:46
vliegje
vliegje is offline
sextips for girls heb ik gezien samen met twee vrienden van mij, maar we vonden het zoooo'n dom programma dat we het na 5 min. uit gezet hebben. Je stuurt je vriend toch niet naar de sexschool omdat hij slecht is in sex....daar praat je dan toch met hem over?!!!
En Neuken doe je zo, heb ik maandag voor het eerst gezien, maar dat vind ik wel zo'n lompprogramma, het gaat echt alleen maar over het hebben van sex. Niets over de gevolgen die het kan hebben...... Na en dat mens die op dat bed ligt te vertellen is ook niet echt leuk om naar te luisteren...

Kortom, ik praat er wel met mijn vriend over hoe het wel of niet moet en wat hij/ik wel of niet wil!! Heb ik zo'n programma echt niet voor nodig hoor!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 12:11
female21
female21 is offline
Ik heb beide programma's gezien en ik vind zulke programma's altijd geweldig. Niet alleen om het informatieve deel, maar ook vooral voor het humoristische deel. Vooral van Neuke doe je zo dat laaste met die 2 vrouwen. Ik kwam echt niet meer bij!
Vandaag komt sextips for girls, ga ik ook zeker kijken hoor......
Oud 13-03-2003, 14:22
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
en wat is die Kevin-techniek nu?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 12:37
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
female21 schreef op 05-03-2003 @ 13:11:
Ik heb beide programma's gezien en ik vind zulke programma's altijd geweldig. Niet alleen om het informatieve deel, maar ook vooral voor het humoristische deel. Vooral van Neuke doe je zo dat laaste met die 2 vrouwen. Ik kwam echt niet meer bij!
Vandaag komt sextips for girls, ga ik ook zeker kijken hoor......
Heb dat sextips gedoe maar een stukje gezien en neuken doe je zo nou al 2 keer... maar ben het echt wel met je eens.. dat ik ook niet alleen kijk voor het info.. maar ook het humoristische..hehe. En vind het wel leuk zo allerlei dingen te horen. Afgelopen keer met een vriend en vriendin dat neuken doe je zo gezien..hehe was wel humor vond ik

Regels voor berichten