Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het klopt wel dat klanten nogal domme en irritante opmerkingen kunnen maken. Wen er maar aan, in het bedrijfsleven zal dat net zo zijn. Waarom zou je die klanten haten? Je werkt voor een onderneming die gewoon te maken heeft met klanten. Jij werkt er als medewerker (heb je zelf voor gekozen) en moet gewoon tegen een beetje kritiek kunnen. Kleingeld en opmerkingen zijn in mijn ogen maar kleinigheden. Het wordt serieuzer als ze je er van gaan beschuldigen dat ze het extra gepinde geld niet hebben gehad of dat een prijs in de kassa niet klopt. Mja, nog een situatie: < Hebben jullie nog van die appeltaarten in witte dozen uit de diepvries? > Sorry meneer, wij verkopen geen appeltaarten in witte dozen uit de diepvries. Wij verkopen deze enkel op onze broodafdeling, dan zijn ze niet bevroren. < Ik weet zeker dat ik 4 maanden geleden hier een appeltaart in witte doos heb gekocht! > Dat kan ik me niet voorstellen aangezien die appeltaarten al meer dan 1,5 jaar niet meer in de diepvries liggen. < Ik weet zeker van wel, je weet er geen donder van af, roep maar iemand anders. > Hier ga ik al niet eens meer op in, maar ik ben in dit filiaal de persoon die ervoor moet zorgen dat er voldoende wordt besteld en dat de diepvriesschappen goed worden ingedeeld en eventueel aangepast worden. Nog een prettige dag meneer. < *grom* Netjes, maar toch aangeven dat je niet een nitwit bent. Je moet gewoon boven het commentaar van klanten staan. |
![]() |
|
moet je naar de horeca gaan want dat echt super erg.
-mijn kip is niet gaar (da is hij wel komt door de manier van klaarmaken) -waar blijft mijn drinken (ik ben tovertoon niet) -hmmm ik vind dit niet lekker (had je het niet op je bord moeten scheppen) en dan nooit fooi 10 cent of minder. dat is toch onbehoorlijk waar is die tijd van goede bediening 10% fooi
|
.. wilde u de bon nog mee?
antw: "nee, doe maar in je plakboek (!!?) tja, op een bep. moment kwamen zowat al mijn klanten aanzetten met die opmerking, volgens mij was het een epidemie ![]() hehe een goeie vriendin van me is ook kassiere bij dezelfde supermarkt.. kan je lekker uren kletsen over alle ergernissen/ leuke dingen die er vandaag weer gebeurt zijn ![]() mja gelukkig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik werk bij de plus al 3 jaar en de meeste klanten ken ik allemaal wel en door dat ouwehoeren blijft het juist leuk.
ik hou juist niet van die mensen die zo ontzettend zeuren en je dan stom aankijken, en maar debiele vragen stellen. of sommigen zijn ook zo ontzettend makkelijk dat die gewoon geen zin hebben om een product te zoeken en maar uit makkelijkheid vragen. of van die mensen die dan je heel schijnheilig aanstaren als je bij hun langs loopt en dan naar een kassa toelopen en vragen: gaat deze open? alsof we er alleen zijn om klanten te helpen en niks beters te doen hebben. en als er een klant teveel staat springen we automatisch wel bij. de opmerkingen die ik vaak hoor: Ik: wilt u de bon ook mee? klant: ja mijn vrouw moet mij controlen Ik: spaart u ook koopzegels? klant: alleen als ze gratis zijn ![]() Ik wilt u de bon ook mee? klant: die mag je in je plakboek plakken ik: wilt u ook vloei erbij? klant: ja het is niet zo lekker om te pruimen he en andersom maak ik ook wel eens een geintje klant: mag ik oranje vloei? (bedoelen ze rizla) ik: ik heb alleen maar witte vloei dan kijken ze je aan van ohw, denken ze na en dan moeten ze lachen. is eigenlijk wel beetje flauw maar ja ik krijg soms echt van die flauwe buien achter de kassa. ook als ik de kassas aan het tellen ben, is er altijd wel een klant die de opmerking moet maken: ben je je loon aan het pakken?
||
Citaat:
![]() of dan sta je met een doekje in je hand je kassa schoon te maken, er staat een grote bordje met 'MAG MIJN COLLEGA U HELPEN?' en mijn hekje staat dicht. Er staat bij de andere kassa 1 persoon te wachten. en dan nog vragen ze of ik open ben. Sjeez Maar we moeten nou weer niet doen alsof het echt het ergste baantje is dat bestaat.. Ik bedoel, behalve een paar stomme klanten en lange werktijden zijn er ook genoeg gezellige klanten die altijd aardig doen en waar ik mee kan lachen, die graag bij mij aan de kassa willen en dan zelfs vragen hoe het met me gaat. Die stomme klanten vergeet ik op dat moment wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werk bij de Konmar. Daar staat dus achterop je trui "Kan ik u helpen"
Ik krijg dus vaak opmerkingen als: Ja hoor, jij kan me zeker helpen *knipoog* etc... ![]() En mensen maken echt altijd dezelfde opmerkingen he..vreselijk..na 10x dezelfde opmerking kan ik er echt nie meer om lachen..en dan denken ze dat ze orgineel zijn ook ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "ik krijg toch nog kaartjes" wordt er helemaal gek van maar gelukkig het de laatste week ![]() of mensen die aanbiedingen niet goed lezen en het verkeerde product pakken "jamaar die is toch in de aanbieding" zucht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij ons heeft het pinautomaat vaak kuren, gaan mensen altijd zeiken
in het begin ging ik dan alleen ff lief glimlachen maar als ze nu gaan zeueren zeg ik: vertel maar wat ik eraan kan doen dan, en er zijn nog 3 kassa's open ![]() ik wil best klantvriendelijk zijn maar wees dan ook caissierevriendelijk. Ok wachten is vervelend maar ik kan het ook niet helpen... Dat mensen kleingeld dumpen vind ik prima, duurt iets langer maar dan heb je wel weer lekker je kassa vol. Beter dan dat ze 34 cent betalen met 50 euro ofzo.Vreselijk is dat. Of 10,01 betalen met 20 euro zonder centje erbij. Argh ![]() Veel klanten zeuren maar ook heel veel kan je leuk mee lachen. Opmerking als: het is gratis...zijn flauw maarja beter dan een sjagrijnige smoel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor de duidelijkheit: ik werkte een tijdje terug nog bij Bugge in de winkel, sorry voor slowchat also ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik werk bij Albert Heijn, ik vind het altijd wel lachen, die mensen met al hun cliches.
Vandaag had ik een meneer die een fles rose wou kopen, en bij het prijsje in het schap was hij 3 nog wat, en bij mij 4 nog wat. begon ie vet hard te schreeuwen, iedereen kijken! "wat is dat nou voor een service, belachelijk, roep er iemand bij" bla bla bla. maar over het algemeen vermaak ik me prima achter die kassa ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of als ze 6,42 moeten betalen, en ze komen tot 6,39 met al hun kleingeld. Tis goed zo hoor, laat maar. Anders vind ik het ook zo sneu |
![]() |
|
Als gewone vakkenvuller (ik vul vlees bij een AH) kan ik me af en toe ook kapot ergeren aan sommige klanten.
Vorig weekend bijvoorbeeld: ik stond af te prijzen (d.w.z. alles van de datum 28 en 29 juni van een sticker '35% KORTING' te voorzien), hoor ik ineens achter me: 'Hé joch!'. Ik denk: 'Wat zullen we nou hebben?' ![]() ![]() Dat was dus echt de brutaalste klant die ik ooit heb meegemaakt. Maar zo heb je er dus wel meer. Stelletje horken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik werk bij de Albert Heijn, bij de Deli-afdeling en bij de Zuivel-afdeling. Mijn werk bij de Zuivel valt nog mee, maar de Deli haat ik écht! Kutklanten!
![]() ![]() Ik ga dan ook stoppen met mijn werk. Per 1 september. Hiep, hiep, hoera! ![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
Mensen die ook een cent korting willen hebben, waar gaat dit heen met de wereld. Het is ook niet mijn gewoonte, maar als iemand een hele hand vol geld geeft en 2 cent tekort komt, interesseert het me niets. (vaak zijn ze het er niet mee eens trouwens, zeggen ze: neeej ik ga het hele bedrag betalen ook! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hey ik werk bij Deen bij de deli-afdeling maar niemand die weet waar deli voor staat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en sinds vanavond heb ik heel erg een hekel aan een klant. ik ben heel erg uitgescholden (teef, kankerhoer, slet enzo) terwijl ze me niet kent. ze heeft de boodschappen van een andere vrouw op de grond gepleurd en ik kon doodvallen en nog veel meer. het was een vrouw en ze was niet dronken en ik voelde me daarna best kut. misschien beetje dom, maja.
||
Citaat:
"lekker" in eigen huis. nou.. dát is pas een leuke (ahum) tekst. ik heb al opmerkingen gehad ala: - ben je ook lekker in mijn huis? - hoeveel kost je? - ja, jij bent zeker lekker ja, is het gratis? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() toen hij wegliep voelde ik me ook naar en dat duurde nog wel een uurtje ofzo. Terwijl het toch niet zo raar is als ik even snel iets uitleg ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #5! Snufje | 200 | 23-09-2002 20:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #3!!! Me_Myself_and_I | 245 | 26-05-2002 09:10 |