Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2003, 15:55
avantasia
avantasia is offline
ik heb dus bij een homo in de klas gezeten...... die is er sinds een half jaar voor uit gekomen dat hij homo is. Je ziet hem regelmatig bij ons in het dorp lopen met jongens hand in hand. Hij schijnt overal schijt aan te hebben wat anderen zeggen. Er zijn zelfs naaktfoto's van hem met een andere jongen!!!
Ik vind het gewoon ZO vies. En nu is het elke keer als ik hem zie van dat hij een keer met me uit wil. Ik heb al gezegt tegen hem dat hij bij me uit de buurt moet blijven en dat ik gewoon straight ben. Hij heeft het nou al iets van 5 keer aan me gevraagt.
Wat zal ik doen, uitschelden heb ik al zat gedaan, moet ik hem een keer helemaal de tyfus in slaan of wat anders?
Oud 06-03-2003, 15:58
Verwijderd
ehm, naar een psycholoog gaan om over je homofobie heen te komen, die jongen verder negeren als hij niet inziet dat je niets met hem wil, en dan rustig gaan zitten wachten tot iemand dit topic sluit
Oud 06-03-2003, 16:12
Ellesje
Ellesje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ehm, naar een psycholoog gaan om over je homofobie heen te komen, die jongen verder negeren als hij niet inziet dat je niets met hem wil, en dan rustig gaan zitten wachten tot iemand dit topic sluit
helemaal mee eens
Oud 06-03-2003, 16:24
avantasia
avantasia is offline
Mij lijkt het een beter idee hem een keertje helemaal af te rossen. Ik daag hem gewoon uit als hij weer begint en als hij niet wil vechten donder ik hem in de sloot...
Dat lijkt mij beter hoor...
Oud 06-03-2003, 16:26
Verwijderd
Als mensen iets van je willen wat jij niet wilt, dan moet je dat tegen ze zeggen, en als ze dan door blijven gaan zijn ze gewoon vervelend. Homo of niet.

Om hem daarvoor in elkaar te slaan lijkt me een beetje overdreven though.
Oud 06-03-2003, 16:27
Verwijderd
ja, ik ben het ook met de reactie van sarahbressers eens..

Dit is sowieso geen topic voor sexualiteit, het gaat hier namelijk niet over sex.

Ik zou 'm naar L&R kunnen verplaatsen maar ik vind het een beetje een vage vraag. Je moet gewoon duidelijk tegen die jongen zijn. En als jij heel krampachtig gaat reageren wanneer die jongen op je afkomt dan blijft het voor die jongen wel een uitdaging om het steeds weer te proberen.

Dus gewoon, op een normale manier nee zeggen..

xx
Topic gesloten

Regels voor berichten