Advertentie | |
|
![]() |
|
ja het gaat over het algemeen wel redelijk oke
![]() zeker als je het vergelijkt met hoe het was als ik me vorig jaar down voelde, dan was dat niet even, dan waren dat ook meteen een paar dagen als ik me nu down voel, kan ik me sneller herstellen ofzo, mn hele dag is er niet meteen door verpest en de zomer komt eraan ![]() en ik ben bijna jaaarig ![]() en tot de meivakantie is er elke week wel iets bij mij (waardoor ik veeeel dagen vrij heb ![]() ![]()
||
Citaat:
Altijd gelukkig zijn kan niet.. (om de positivieit er in te houden: je leert van donkere periodes. Echt. ![]() Als ik heel eerlijk ben, kan ik best zeggen dat het goed met me gaat. Zeker als ik mezelf met vorig jaar vergelijk, ik ben echt wel vooruit gegaan.. Mja, niet alles gaat zoals ik het wil, en heb nog best veel dagen/momenten dat het klote gaat.. Alleen kan ik er nu sneller -en zelfstandiger- uitklimmen, geef ik de moed sneller op, is er altijd wel een sprankeltje hoop dat me vasthoudt.. [blablabla.. *houd haar grote mond dicht* Voordat ik hier allerlei diepzinnige gedachten ga neerzetten.. ![]() ![]()
|
hier is het gewoon "ok"...
niet slecht, maar ook niet echt super goed... de zon is bij ons alweer verdwenen van 15.00u, dus da's wel minder... ![]() voor de rest is mijn beste vriend nu al voor de derde keer mijn vriendje en daar ben'k dolgelukkig over!!! ![]() daarnaast gewoon wat kleine probleempjes, maar genoeg om mijn "dolgelukkig" naar "ok" te doen veranderen... |
![]() |
|
Jah, ik ben ook een stuk gelukkig nu de zon schijnt. Heeft blijkbaar toch een positieve werking op hersenen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Jawel, en daarom heb ik al een mailtje gestuurd.. ![]() Citaat:
![]() ![]() Tja.. ![]() Offtopic: *gaat braaf dit topic uit*
||
Citaat:
IK werd bijna vrolijk ![]() ![]() ik heb r ook (een beetje) last van, probeer er niet teveel aan te denken.... tja ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik laat niks of niemand mij ongelukkig maken. al het gevoel wat me depri zou kunnen maken blokkeer ik. Ik wil ook alleen maar dingen doen die IK leuk vind, als ik een opdracht krijg en ik vind het niet leuk...dan doe ik het gewoon niet. Lijkt af en toe egoistisch, maar het leven is veels te kort om ongelukkig te zijn.
Ik voel me natuurlijk niet altijd goed, soms vind ik mezelf heel zielig, maar dan denk ik gewoon 'ik kan wel depri zitten wezen, maar daar word ik toch ook niet vrolijker van' en dan zet ik een muziekje op, of ik kijk een melige film zodat ik al die slechte dingen vergeet.Misschien dat ik daarom zoveel muziek/films heb....
Laatst gewijzigd op 05-03-2003 om 14:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb een super goed weekend gehad, en nou heb ik nog vakantie, vanaaf ga ik naar de bios met een paar vrienden en ik heb me nog niet klote gevoeld!!!!!!
*goed van mij* maar dat ik kan zeggen van ik ben gelukkig.... nee dan zal ik me nog wel ff langer goed moeten voelen |
![]() |
|
Ik ben ook gelukkig!
Ik heb zoals elk jaar weer super veel zin in de zomer... Mn ouders zijn uitelkaar en de gedachte aan mn vader maakt me af en toe nog een beetje sad maar voor de rest gaat t heel goed!School gaat goed, sporten ook, de liefde kan beter maarjah nie zeuren Suus ![]() En ik heb mn loon weer duzz das ook geen probleem! Morgen naar een concert met mn vriend! Leuk leuk en nog es leuk! ![]()
|
Vandaag gaat t gewoon wel okee, maar gister was ik gewoon echt vrolijk!!! Voor t eerst in een paar maanden ofzo!! Er was niet eens een reden voor ofzo, maar ik was gewoon... vrolijk. Wist niet dat ik dat nog kon, nu heb ik weer hoop
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is er nodig om gelukkig zijn? Volk | 14 | 17-03-2010 14:13 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geluk zottemarmot | 9 | 29-01-2005 23:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gelukkig zijn... Saartje* | 30 | 30-01-2003 12:04 | |
Psychologie |
Wat versta je onder geluk? Quiana | 47 | 11-11-2002 18:25 | |
Psychologie |
voor mensen die zich klote voelen, en voor mensen die gelukkig zijn...lees dit allen! sase | 15 | 14-06-2002 09:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Nationale Geluk Test BNN eyeworks | 1 | 15-05-2002 13:55 |