Zwagerman heb ik nog nooit gelezen, dus ik weet niet of hij grappig schrijft. Giphart en Grunberg heb ik wel gelezen, en het is zeker humoristisch. Maar of ze dunne boeken schrijven...
Lees anders eens wat van Kees van Kooten. 'Veertig', ofzo. Is dun, en zeker humoristisch
Kees van Kooten vind ik idd wel leuk, alleen daar heb ik al een boek van gelezen, en ik mag per se maar 1 per schrijver. Kent iemand nog een schrijver in deze catagorie?
Ach. Een enkel boek van hem is wel hilarisch, maar de boeken zijn zeker wel luchtig. Sex, drugs, drank, wees maar trots op deze stroming van kul-schrijvers.
cleaudevink schreef: Ik heb even gezocht op internet, maar die boeken van zwagerman zijn niet bepaald humoristisch te noemen, of wel soms?
muah, hij schrijft wel vermakelijke columns. maar tijdens het lezen van een boek van zwagerman heb ik mezelf nog nooit betrapt op huilen van het lachen.
als je op zoek bent naar iets luchtigs zou ik gewoon weer giphart nemen en dan 'de voorzitter' ofzo, prima te doen.