Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2003, 13:06
apekop123
apekop123 is offline
Ik heb m'n internet gedeelt op m'n computer en als ik m'n laptop aansluit kan ik gewoon meteen gaan internetten (het werkt dus prima ) Ik heb m'n verbinding gewoon in windows gedeelt en ik gebruik dus geen extra software

Maar m'n pa heeft nu ook een laptop gekocht en we hebben geen hub (ik gebruik een crosskabel)

Ik kan met een firewire kabel een verbinding leggen tussen de 2 latptops

hier komt mijn vraag:

Is het mogelijk als je je internet hebt gedeelt ervoor te zorgen dat m'n laptop de verbinding ook deelt. Zodat als ik een firewire verbinding maak dat ik op beide laptops kan internetten? En als het mogelijk is welke software moet ik daarvoor hebben?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben
Oud 01-03-2003, 14:48
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
browsegate wel versie 2.8 of zo geen 3, dat is een soort NAT daarmee kun je poorten omleiden en je host bv laten luisteren naar een http verzoek op poort 6588. Het is een soort proxy/nat werkt prima het is wel shareware, maar k neem aan dat een crack geen probleem moet zijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 15:58
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef:
browsegate wel versie 2.8 of zo geen 3, dat is een soort NAT daarmee kun je poorten omleiden en je host bv laten luisteren naar een http verzoek op poort 6588. Het is een soort proxy/nat werkt prima het is wel shareware, maar k neem aan dat een crack geen probleem moet zijn

offtopic:
Fuck That, Take Drugs, Rape Sluts, Make Fun Of Gay-Clubs, Men who wear Make-Up, Get Aware, Wake Up, GET A SENSE OF HUMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gangstar-battle
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 18:37
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
Tupacrulezz schreef:
offtopic:
Fuck That, Take Drugs, Rape Sluts, Make Fun Of Gay-Clubs, Men who wear Make-Up, Get Aware, Wake Up, GET A SENSE OF HUMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gangstar-battle
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 09:40
Doopy
Doopy is offline
een mini netwerkje werkt dan het beste denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten