Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb het nog nooit gehad bij iemand dat ik dacht van 'wow, hij is de ware voor mij'
Echt niet, enkele vriendinnen van me hebben dat al dikwijls gezegd tegen mij.. van 'wow die gast daar ga ik gewoon later mee trouwen, huisje,tuintje,kindjes....' ![]() ![]() En dan denk ik wel eens van, is er iets fout met mij dat ik dat nog nooit gedacht heb?! Maar daar pieker ik nu niet meer over, dat gevoel zal nog wel eens komen zeker? ![]() En derbij daarom komt dat gevoel,niet al meteen van in het begin van een relatie hé?!
|
![]() |
Nee, met zoiets moet je niet te snel zijn.
In theorie geloof ik wel dat mijn vriendin de ware is, maar toch heb ik in mijn achterhoofd dat het ooit zomaar over kan zijn. Dus ik denk bij deze dat pas over the one kan spreken wanneer je zoveel jaar getrouwd bent. En waarom zou je zoiets willen weten? Ga lekker uit van het moment en geniet ervan. Als alles goed gaat en je trouwt uiteindelijk met hem/haar dan is alles toch perfect? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben pas 18.
Huisje Boompje Beestje komt pas over een jaar of 11. Het enige waar ik over nadenk bij een relatie is: Kan ik het met deze persoon langere tijd uithouden? Is het antwoord ja dan gaan we vrolijk verder. Is het antwoord nee dan maak ik het uit. je bent nog lang niet van me af ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
succes verder.... kussies ![]()
|
Verwijderd
|
Ik geloof niet echt in 'de ware'. Er zullen best mensen zijn van wie je je hele leven kunt houden, maar die zijn er meerdere, mensen die 60 jaar gelukkig getrouwd zijn die zijn gewoon de anderen nooit tegengekomen of in de verkeerde situatie tegengekomen.
Had bij m'n ex-vriend altijd iets van 'naja, we zien wel'. Kon wel bedenken dat ik niet met hem in één huis zou kunnen wonen, en hij zou dat ook niet volhouden met mij, daarvoor verschilden we te veel. Met huidige vriend heb ik wél het idee dat dit voor altijd zou kunnen zijn. Op het moment zit alles zo in elkaar dat ik regelmatig denk 'ja, met jou wil ik oud worden'. Bij m'n ex-vriend heb ik dat idee nooit gehad, hoe goed het meestal ook ging. Maar ik wil niet trouwen-huisje-boompje-beestje-kinderen, wij gaan samenwonen in een hobbithol op een heuveltop in Schotland, met een magnifiek uitzicht, we gaan samenwerken (ik wil huisarts worden, hij psycholoog), ik ga doedelzak leren spelen en hij gaat een kilt dragen, en in dezelfde heuvel bevindt zich het huis/hol van m'n beste vriendin en haar vriend ![]() Om je vraag ook nog even te beantwoorden: Nee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |